domingo, 24 de octubre de 2010

Tele DeTorró ( TDT)

Estem acostumant-nos a que el PP faça trampes amb total impunitat. Forma part de la cultura d’eixe partit i d’una part de la Generalitat Valenciana. Ells diuen que en realitat, tots el polítics són així, que eixa visió ja està arrelada a la nostra societat i, per tant, entenen que fer trampes forma part “del joc”.
Fa unes setmanes, des de la Generalitat intentaren tancar la televisió pública de Gandia (amb informe jurídic favorable de l’Ajuntament i acomplint tots els requisits per a poder emetre) i ahir, sense vergonya ni pudor, li donaven la llicència provisional a la Tele de Torró (eixa que interferia el senyal per a que no es poguera vore Gandia Televisió en Fira).
Ara, Torró, després de usar-la com a pamflet audiovisual, va prometent-la al “mejor postor mediático” a canvi de que el recolzen per a ser l’alcalde de Gandia.
La veritat, algun holligan podrà dir allò de “ que güevos tienen”, però jo crec (i qualsevol persona sensata també) que intentar, per part del PP de la Generalitat, tapar la veu d’una televisió publica arrelada i legal, al temps que s’atorga una televisió privada per a que la utilitze “a su antojo” l’empresari-candidat del PP, no és més que una falta de vergonya...Sinó una corrupció com la copa d’un pi.
La pregunta és: què fer quan l’àrbitre està comprat? O simplement quan porta amb tant de descaro la samarreta de l’altre equip? Què fer si, a més a més, el contrari no para de pegar colps a la canella i fer faltes?
La resposta és ben senzilla: denunciar-ho una i mil vegades i, al temps, fer tan bon futbol que provoque que la gent a les grades s’alce amb admiració a aplaudir el “jogo bonito”..
L’altra pregunta: la Generalitat i Torró intentaran tornar a tancar Gandia Televisió ?
No coneixen Gandia. Fent trampes... tornaran a perdre.
Share/Bookmark

13 comentarios:

Juan Sanchez dijo...

Mas vale que hagas las cosas legales porque al final la multa que te van a poner la pagaremos los cuidadanos, como siempre.

Browner dijo...

Com el tu bé dius ni tenen vergonya ni la coneixen... però bé, la gent encara que una mica anestesiada anirà obrint els ulls, cal fer que la gent s'assabenti de totes les jugades que fan aquests impresentables.

Per cert, mentre aquests es dediquen als seus negocis, Eduardo passejant-se per Gandia amb el seu ¿traïdor?, ¿contrincant?, ¿possible substitut si caduca el Torro?, que cop mestre a Torro, el curita, la colores del pedal i a Mariano... Zaplana serà el que serà, però llest és una estona

Anónimo dijo...

Tranquilo en su momento se sabrá.
Se sabrá todo. y los aficionados verán a quien tienen que aplaudir.

DAVID ADISSON dijo...

QUIEN TIENE RAZÓN EN LA TELEVISIÓN?
Creo sr.ORENGO que deberìa dejarle claro a toda la ciudadanìa que el ayuntamiento de Gandia ha hecho su trabajo y ha presentado toda la documentación correspondiente a la TDT y no dejar que la manipulaciòn a la que nos tiene acostumbrado el sr.TORRÒ surta efecto.
Porque siempre dice el PP que no han hecho ustedes su trabajo.Recordemos el tema de la documentaciòn de SIMANCAS que al final se la han comido con patatas.
Y aún tiene la cara dura de decir en sus patèticos anuncios en la radio que es gracias a ellos!
Informen a los votantes y nos ira mejor.
SALUDOS.

Anónimo dijo...

Como he leído en un periodico, ganarás tu grácias a Torro. podra comprar una tele pero no podra comprar a Gandia. Todos saben en Gandia que esta en política pel negosi.

Anónimo dijo...

Cree el ladrón que todos son de su condición!

Anónimo dijo...

¿Nos puede decir cuanto nos cuesta a todos Gandia TV en TDT/año?

Anónimo dijo...

¿por qué atacaís a una empresa privada, de Gandia y que puede crear riqueza don orengo?
¿así se trata a los empresarios en esta ciudad?

Anónimo dijo...

No se trata de atacar a la empresa privada, Hasta ahí podríamos llegar. Hay quien tiene cierta manía persecutoria. Lo que ocurre es que queda de un descaro y majadería insufrible que, desde Valencia, se favorezca a un empresario y a sus intereses particulares, y que no se atienda la petición de un ayuntamiento (sea del color que sea) que representa a todos las ciudadanos y que no busca hacer negocio, sino dar un servicio público.

Una aclaración: aunque me apellido Pastor, no tengo nada que ver con el alcalde (para los malpensados)

Anónimo dijo...

Orengo si el consorcio comarcal aún no está conformado. ¿Como dices que la documentación está toda presentada, que consorcio presentó, si no existe?

Haga su trabajo y deje de emitir en Gandia TV pirata, pues los ciudadanos queremos un alcalde que cumpla la ley y no que se dedique a corruptelas...

DAVID ADISSON dijo...

Al anónimo que habla de atacar a una empresa privada.
SR. anónimo no se está atacando a una empresa privada sino que esa empresa ha obstaculizado la señal de televisión de Gandia justo en ferias.¿con que motivos o intenciones?.¿es cierto que el ayuntamiento de Gandia no ha presentado la documentación pertinente?.¿será otra manipulación a la que nos tiene acostumbrados el SR. de la oposición?.
SALUDOS.

José Manuel Orengo Pastor dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo dijo...

Sr. Orengo, una pregunta, y si todo esto es tremendamente ilegal, la generalitat ha cometido no se cuantas corruptelas en la concesión y en una adjudicación ¿por qué no lo denuncia al juzgado?