sábado, 19 de abril de 2008

DIUEN, DIUEN...

La rumorologia és una pràctica comunicativa basada en el boca a boca, sovintment disfressada de misteri, oci, enveja o mala fe, que mitjançant un inici de conversa tal com: “m’han dit...”, “he sentit...”, “saps alguna cosa de...?” instaura una afirmació sense cap fonament en certs cercles socials, no havent-la fet mai ningú. (La definició és pròpia).
Doncs bé, des de fa un temps m’aplega el rumor de que Maria i jo estem separant-nos o ja estem separats.
Primer que res: és fals.
A mi no em passa ni pel cap i, si a ella li passara i s’enamorara algun dia d’algun altre, que em facen un lloquet, que jo me’n vaig amb ells.
Jo puc entendre que alguns ho tinguen clar des de fa temps: Maria és guapa i intel·ligent, i jo, a més de baixet i grosset, sóc poc més que el dimoni emplomat. Però crec que va a ser que no. Ja sabeu: sóc un tipo afortunat... i no sols en l’aspecte polític.
La vull i em vol i estem feliços, tot i que passem menys temps junts del que desitgem. I, ara que ho pense, alguna cosa caldria fer per a corregir-ho.
Dit això “toquem fusta”, i espere tindre sempre, entre les meues capacitats, la de conquistar cada dia a Maria, com si d’això depenguera verdaderament la continuïtat del nostre matrimoni.
De moment, esta setmana i la que ve estem de vacances els dos, i hui, aprofitant l’avinentesa, ens anem a Florència a passar quatre dies, i sense les xiquetes. (Els maldients diran que per a reconciliar-nos).
Però ja sabeu que contra el rumors no es pot lluitar perquè, com diu el refrany,: “cuando el rio suena, agua lleva”
Per mi , i per part d’ella; a tots els rumoròlegs de mala fe...”Que les den”...

Fins demà.
Share/Bookmark

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Un amic comú m'ha dit.. mira el blog Orengo des de fora ha penjat una nota curiosa.

Jo com soc cregut, he pegat aquesta ullada i no sabia si contestar o no...tu, com habitualment, eres prou clar per contestar-li a les llengues viperines.

Sap que el tinc que dir: recordant allò que el vaig escoltar, "un alcalde ho es les 24 hores"....

descansa, disfruta, gaudeix d'unes vacances post-electorals ... mengat un bon bistec a la Fiorentina en: Alla Vecchia Bettola (34 Luigi Ariosto) i si vols un lloc "romántic" no deixes d'anar-hi al Ristorante Angels (via del proconsolo, 29)

com deia el meu avi: La vida son quatre dies i tres plou (tosca manera valenciana del Carpe Diem, però no menys veritat)

ànim i bon profit.

Anónimo dijo...

Bon viatge sr. Orengo:

No deixa de sorprendre'm.

Comentaris com el realitzat ho allunyen de la seua poltrona que el “maquiavelitza”, encara que no sé si ella a vostè o vostè a ella, per a acostar-se més a la gent corrent.

M'alegre que el que comenta sigui una remor sense fonament.

Llàstima que políticament no em pugui sorprendre tan gratament.

Bon viatge i a gaudir amb la seva senyora.

Que enveja!!! A k quanyen els polítics!!.

Anónimo dijo...

Li desitge un bon viatge que pense té ben merescut i Florència és un lloc on veure el respecte que han tingut per mantenir la memòria cultural i arquitectònica d'una ciutat, la qual cosa envege. Pel que fa als rumors, no m'interessen, com tampoc la seua vida privada que vosté amb el seu comentari al BLOG ha elevat a pública. Sincerament crec que no tocava.

Señor Marron dijo...

Con todos los respetos pienso que está muy bien que quieras acercar a la gente tu faceta más personal, pero creo que posees en tus manos una herramienta de comunicación fantástica y has de usarla más como alcalde que como padre y marido.
Es mi humilde parecer.

Anónimo dijo...

viva el amor!