viernes, 9 de marzo de 2007

EL PRADO

Sempre he sigut partidari de preestablir la data d’inaguració d’una obra, perquè eixa és la millor manera de que tot estiga a punt per a eixe dia. Encara que no està del tot acabada (li falta ben poc), demà inagurem per fi la plaça del Prado. Una festa per a Gandia.
Com si fora hui, recorde El Prado ple de creïlles, melons, encisams i planterets que portava mon tio Jesús. Uns anys després, el recorde buit … o ple de cotxes i amb molts forats. Què falta tenia d’arreglar-se!
Quan vaig entrar de regidor en l’ Ajuntament de Gandia, em van dir que ja s’havia contractat a una empresa que construiria un parking al Prado i renovaria la plaça. Però, després del fracàs de l’aparcament de la República Argentina, el contractista es va tirar enrere.
En la passada legislatura, reiniciarem el projecte. Es marcaren dos models de plaça:
- Una, amb tres soterranis, amb instal·lacions culturals i d’oci en el primer d’ells.
- Una altra, amb dos soterranis i sense este tipus d’activitats.

Jo sempre he defés el primer model. El trobaba millor projecte … eixa és la veritat. Però, per acord de govern, aprovàrem la segona opció (amb el suplement de comprar l’antic edifici de Textil Sant Mateu per a col·locar allí alguna activitat complementària que activara la plaça: per exemple, un FNAC o un multicine o un gran supermercat o infraestructures culturals o educatives etc).
Hui continue pensant igual, però no puc deixar de reconéixer que el resultat final, des de tots els punt de vista, és magnífic. I això em porta a una reflexió:
- Si les circumstàncies t’impedixen dur a terme una bona idea, busca’n una altra que es puga dur endavant, millora-la tot el que pugues i fes-la realitat. Els gandians no tenen perquè soportar que no es facen les coses que necessiten perquè tu et cregues que tens la raó.
Esta reflexió val per al Prado i tambe per al nou Hospital Comarcal. Eixa és la responsabilitat de qui governa: fer que Gandia avance.

Fins demà


Share/Bookmark

4 comentarios:

Anónimo dijo...

La idea de la FNAC es magnífica, a vore si es duu a terme!

Anónimo dijo...

Ya que sale el hospital , no me puedo resistir a reivindicar que ese hospital deberia ser el santo y seña de la nueva Gandia , esa gandia que estoy seguro tu tambien deseas.
Me parece muy bien todo lo demas , pero un hospital es un hospital , y ahi se deberia echar el resto porque no tiene porque haber diferencias entre un hospital privado y un hospital que nos lo pagamos todos nosotros.
De verdad nunca entendere como es posible que puedan haber diferencias entre hospitals publicos y hospitales de pago.
Solo una muestra , este nuevo hospital deberia ser de habitaciones individuales en su mayor parte , por no decir todas. Y esto que indico no es ninguna barbaridad y no es ninguna locura. Se puede hacer , se debe hacer y si no se hace es porque no hay voluntad politica de que asi sea,
Lo siento , pero asi es como pienso y no me importa expresarlo , lo ultimo que nos queda a muchos como yo es ser utopicos , idealistas y soñar con que algun sia las cosas se haran como se deben.

PD: A los que decidiran como va a ser el nuevo hospital , les preguntaria si ellos van a habitaciones individuales o compartidas.
Lo tenia que decir. Lo seguire diciendo .

Anónimo dijo...

Ayer la fiesta fue un pasada. Me gusto mucho el espectáculo y el ambiente. Los que estabamos allí,mas de 2000 personasnas,respirabamos buen rollo.
Menos mal que nadie vino en plan camorra. Hasta el Torro tuvo que mirar y callar.

Browner...Seguro? dijo...

Hombre... la FNAC es una empresa privada que por lo tanto deberia buscarse ella la mejor ubicacion en una ciudad como Gandia si es que quiere abrir aqui, el Ayuntamiento lo que debe hacer es lo publico, y como publico esta muy bien la plaza como ha quedado, aunque los jardines con lo incivica que es la gente van a durar muy poco.

Y si te doy la razon en una cosa, el Ayuntamiento tiene que hacer lo posible por mejorar las infraestructuras y equipamientos de la ciudad aunque para eso tengais que ceder algo y no siempre sea al gusto de todos, pero tampoco hay que tragar con todo y hacer cosas que dentro de cuatro dias se quedaran pequeños.. por ejemplo Hospital, o como occure con colegios o institutos.