martes, 13 de marzo de 2007

I ARA ... L'HOSPITAL

Ahir, el ministre Jordi Sevilla va acomplir la seua paraula i va tornar a Gandia per comprovar l’estat de les obres finançades pel seu Ministeri amb motiu de la Copa del América.
Dijous, una altra autoritat visitarà la nostra ciutat per acomplir també un compromís: la construcció del nou hospital de Gandia. A les 12.30h, el president de la Generalitat, Francisco Camps, i jo, posarem la primera pedra del projecte més important de tota la legislatura. Perquè no hi ha res més essencial que la salut.
Amb este acte simbòlic, es materiatliza un repte fonamental que tenia com alcalde: arribar a un acord amb la Generalitat per fer possible un hospital per a Gandia i la comarca. Com bé diu el meu amic i col·lega del blog, Jose Maria, espere que siga el “santo y seña de la nueva Gandia”.
En una reunió decisiva que vaig mantindre amb el que era aleshores Conseller de Sanitat, Vicente Rambla, vam acordar fer possible el nou hospital. Aconseguirem superar les disputes respecte a la ubicació i vam decidir fer-lo de gestió pública i sobre una parcel·la quasi 8 vegades major de la que ocupa l’actual hospital de Gandia.
Crec que serà un bon hospital o, almenys, infinitament millor del que tenim ara (el virtual el podeu vore al www.youtube.com). Comptarà amb 250 habitacions individuals, amb possibilitat de duplicar els llits en totes elles.
I, d’ací dos anys, mane qui mane, totes les ciutadanes i ciutadans d’esta comarca disfrutaran d’un millor sistema sanitari, siga o no siga Camps president de la Generalitat, siga o no siga jo alcalde de Gandia. Amb eixes mires crec que s’ha de governar.

Fins demà.

Share/Bookmark

4 comentarios:

Anónimo dijo...

És la primera vegada que entre al seu blog i voldria felicitar-lo tant per la iniciativa com pels comentaris. He fet una ullada a alguns d'ells i en tots es reflectix una forma d'entendre la política molt honesta. Es nota que es una persona pròxima, accessible i crec que va per bon camí per tornar a ser alcalde. En les passades eleccions no vaig votar el seu partit. Però en maig tindrà el meu vot. Una ciutadana de Corea.

Anónimo dijo...

Supongo que en este hospital habrá epidural ... O tampoco?

Browner...Seguro? dijo...

Bueno.. me imagino que debes de estar muy liado y no actualizas tan a menudo el blog.. pero hay un par de cosas que me gustaria comentar.. aunque aqui no sea el sitio a lo mejor..

¿Que ocurre con las subcontratas de las contratas de las obras del ayuntamiento?.. ¿existe control?, ¿con control se pueden evitar los accidentes como el de ayer?, ¿cuando se hacen mal o regular las obras quien paga los arreglos?

¿Porque se le dio al casal del mosquit el persimo de apertura despues de el auto judicial que ordenaba su cierre?, ¿porque se ha arreglado en un dia lo que no en siete años?.

Estas cosas los votantes queremos saberlas, es el dia a dia de los que vivimos en Gandia y si que nos importa.

Por ultimo enhorabuena una vez mas por ser como eres y por ayudar a conseguir cediendo mucho de tu parte que por fin se haga hospital en Gandia, ¿pero dentro de 5 años se quedara pequeño?, ¿tendra todos los servicios o para segun que cosas se tendra que ir a Alzira?

Saludos

Anónimo dijo...

Es una lastima la cantidad de ciudadanos y ciudadanas que se estaran perdiendo la oportunidad de conocer a su alcalde por no entrar a este blog y de estar al dia del acontecer en nuestra Gandia , visto desde la mirada tuya .
Habia que hacer un esfuerzo y publicitar mas el blog , pues es un fiel reflejo de como entiendes la gestion politica y de como es tu talante personal , valores muy a tener en cuenta , y tan escasos hoy en dia en otros que se dicen politicos.Como dice la ciudadana de corea sigue por ese camino que es el mejor para volver a ser nuestro alcalde.
Señalar tammbien que este blog nos ofrece la oportunidad a los ciudadanos de a pie de tener esa pequeña complicidad contigo , con los comentarios que hacemos y trasladarte lo que sentimos. De verdad que es muy gratificante.
De acuerdo en que el hospital es lo mas importante de la legislatura , y de importantes ha habido, pues como muy bien dices la salud es lo primero.
Grata sorpresa la de que las habitaciones seran de uso individual, mi mas sincera enhorabuena. Y para callar a los que ya empiezan a decir que se quedara pequeño antes de empezar , pongamonos a tener preparado el plan "B" y el "C" para que eso no suceda . La imaginacion al poder decia no se quien.
Mañana se que es un dia muy importante para ti y me congratulo contigo.

Saludos