lunes, 26 de febrero de 2007

UNA ALTRA MINISTRA VISITA GANDIA

Hui, la Ministra d’Agricultura i Pesca, Elena Espinosa, ha vingut a la Safor per inaugurar el primer tram del nou sistema de reg a goteig impulsat per la Comunitat de Regants del Serpis.

Sé que, per part d’algú, existien intencions de boicotetjar l’acte amb la Ministra. I el motiu no era reivindicar les preocupacions legítimes i justificades del sector, sinó utilitzar este acte amb la finalitat de perjudicar-me com Alcalde, encara que fora a costa d’enfosquir les bones relacions entre Gandia i l’Estat.

Per a mi, sempre ha sigut més convenient i fructífer treballar de cara, buscant solucions a través de la negociació directa amb l’administració que corresponga, que malmetre per darrere per aconseguir un poc de protagonisme.

Com alcalde, en qualsevol visita d’alts càrrecs del govern de la Generalitat o del govern d’Espanya, veig sempre una oportunitat. Una oportunitat de treure’n algun profit per a Gandia.

Hui, per exemple, he propiciat que el president i el secretari de la Comfraria de Pescadors del Grau i la Ministra pogueren seure’s, al meu despatx, per parlar sobre la seua situació. D’este encontre, han sorgit dos decisions que considere possitives i importants:
- Que el Ministeri no aprove cap mesura que enfronte unes arts pesqueres (trasmall i arrastre, a Gandia) contra unes altres (cèrcol, a Castello i Alacant).
- Facilitar al màxim les relacions entre el Ministeri i la Comfraria de Gandia per a arribar a futurs acords en matèria de formació i seguretat.

Per cert, la ministra, una dona viva, llesta i encantadora.
Els representans de la Comfraria del Grau de Gandia, clars i educats. I jo, ben content per haver sigut útil.


Fins demà.

Share/Bookmark

7 comentarios:

Browner...Seguro? dijo...

Una vez mas enhorabuena asi es como debe de ser un alcalde, trabajar por su ciudad y la gente que vive y trabaja aqui.. y los que solo quieren hacer que todo salga mal para tener motivos de queja, pues nada que se aguanten una vez mas y hay que dejarlos sin careta en todas las ocasiones... que se les vea claramente cuales son sus intenciones y si no hacer que la gente se entere.

Anónimo dijo...

Una vez mas nos sentimos orgullosos de tener como alcalde una persona como tu . Se nota a una legua que eres legal , abierto, conciliador, y muchas mas cosas que es dificil , por no decir imposible, ver en otros ¿politicos? de esta ciudad.
Somos muchos los que valoramos tu trabajo y tu talante y esperamos que se añadan mas a este reconocimiento y se den cuenta de tu dedicacion a esta Gandia que tanto quieres.

Anónimo dijo...

Espero que la labor que estas desarrolando para nuestra ciudad se sepa valorar en lo que vale por los ciudadanos.
Una vez mas gracias por ser como eres y sigue asi para bien de Gandia.

Anónimo dijo...

Hui estic content, Gandia i el seu alcalde miren cap a la mar.
Un sector econòmic de la ciutat a tingut l'oportunitat d'explicar a una ministra, l'esforç que relitzen per a continuar exercint una professió que els apassiona, en una època de dificultats.
Estic content perquè l'alcalde i la confraria de pescadors naveguen en la mateixa direcció, amb compromís, respecte i amb lo que per algunes persones, no pareix tindre importància, "la paraula donada".
Aixi es construïx una ciutat, no de la forma que els que diuen ser la clau d'esta ciutat i el seu govern, posant traves i presentant mocions a la premsa, per a tindre protagonisme, ha arribat l'hora de llevar-los la careta, que els ciutadans de Gandia sàpien que sòn prou covards en tasques polítiques.
Sr, alcalde, compta amb el meu suport per a continuar fent progressar esta ciutat.

Anónimo dijo...

Esta vegada ha eixit regular per pura casualitat. Es increible "la sort" que té com Alcalde. Primer entra de rebot i ara tot son ministres i diners per a Gandia, pero cuan pasen les eleccions vorem que queda.

Anónimo dijo...

Que verdad es lo de "ladran luego cabalgamos" . Al trabajo bien hecho, a la dedicacion , al demostrar cada dia que se vale , a eso algunos le llaman "SORT" y no pueden ocultar su rencor y su envidia .
La suerte no existe , debia ya saberlo este anonimo , existe "LA BUENA SUERTE" , pero no voy a explicarle en que consiste la diferencia.
Enhorabuena sr Alcalde y por el bien de esta ciudad siga asi .

Anónimo dijo...

Enhorabuena...
pero si que queria comentar que me parece un desproposito y que realmente estropea la imagen de Gandia el caciquismo existenete en cuanto a la concesion de dinero publico hacia amigos y sus empresas.
Un ejemplo claro ha sido el dinero usado en esa especie de mancha roja al que han dado 11500 euros en un concurso publico más que bochornoso. Como es posible que para un concurso de 400 euros para un cartel del dia de la mujer, o de un cartel de fallas se presenten cientos de propuestas y para un concurso de 11500 se presenten 9???
No es algo importante como para obtener cuantas más propuestas para elegir mejor??? Como es que se ha enterado tan pocas empresas de este concurso?? Solo falta que les den más dinero de los eventos del V centenario de los Borja (Cosa que no creo que suceda...seria demasiado ya)
Evidentemente esto lo dice todo.
Señor Orengo, yo le vote como muchos otros que pensamos que ser socialista, que lo soy, es ser equitativo, pero me parece que debe poner orden en cuanto al reparto de dinero, de una forma justa y honrada. Sobretodo en estos tiempos de vacas flacas. La empresa ganadora de ese concurso tiene mas adjudicaciones importantes por parte del gobierno y recibe encargos constantemente por parte de su ayuntamiento, y existen muchas empresas que pueden ofrecer mejores servicios en la zona...y que estan más necesitadas en estos tiempos. Esta bien repartir de forma equilibrada y justa, no tenga miedo a eso. Creo que la gente que aporta su trabajo y dinero a esta ciudad se lo merece.
Un saludo cordial.