domingo, 20 de junio de 2010

GANDIA ENS UNEIX

El divendres, malgrat la pluja estiguérem més de mil persones, ciutadans de tota classe de pensaments, amics meus i amics de Gandia, recolzant l’acte de “Gandia ens uneix”, recolzant a Gandia i recolzant-me a mi en La Casa de la Marquesa.
Que força m’heu donat!.
Els vaig dir que les persones som totes diferents però amb una bona actitud podem i devem fer moltes coses junts.
Els vaig dir que les actituds partidistes em cansen a mi, cansen a la ciutadania i no són bones per al conjunt de la societat.
Els vaig dir que no he canviat. Que sóc Orenguet.
I davant d’ells i de cara, els vaig demanar que treballaren i em feren treballar per la ciutat, que em digueren sempre les seues veritats, que pensaren en els demés quan pensen en Gandia i que, per favor, contagien l’optimisme i la confiança que nosaltres tenim en Gandia i el seu futur a la resta de la ciutadania.
Allí estava el meu verdader Govern, tots ells eren el meu equip.
Crec que som un bon equip, per a mi, el millor, perquè som persones que pensem en positiu, perquè volem que Gandia no es pare, perquè tenim la voluntat de sumar i no d’excloure i perquè pensem que, per damunt de tot, estan les persones.
Sé que junts, units per Gandia, de nou anem a aconseguir-ho.
Amb intel·ligència, superarem les dificultats del camí. Amb tolerància, superarem les incomprensions I amb paciència i pedagogia, superarem fins i tot les crítiques d’aquells que anteposen els interessos personals o de partit als de la seua ciutat.
Estem transformant Gandia. Estem fent una Gandia ben xula; arreglant carrers, millorant parcs, dotant-la de infraestructures, etc. Però, com deia la meua alcaldessa, la ciutat són les persones...I jo vos dic que, amb estes persones, que ciutat més bonica tenim!
Ànim i fins setembre.
Share/Bookmark

0 comentarios: