miércoles, 11 de noviembre de 2009

DE VEGADES ÉS DIVERTIT


Divendres i dissabte passat teníem les presentacions de les falleres majors. Enguany amb un nou protocol que incloïa la visita amb recepció a l’ajuntament de Gandia.
Allí estàvem les reines de les 23 falles amb els seus 23 presidents, la cort d’honor, les dos falleres majors , el president de la junta local, un servidor, regidors del govern i... els portaveus de l’oposició.
L’oposició, desacostumada en mig de tant de flash estava radiant i pletòrica fent comentaris divertits en quant a si eixirien o no en les fotos i per la televisió a l’endemà.
Escoltava des d’un metre davant d’ells tota classe d’arguments i teories conspiradores que provocarien sens dubte, evitar que al dia següent els portaveus de l’oposició aparegueren en la foto; Que si “fulano” estava per a això, que si l’angle d’ells era el roí, etc.
No podia parar de riurem! Són com a xiquets. Quina mentalitat fatalista tenen sempre al cap, i quant divers es veu el món en el que vivim tots junts cada dia. El que estic perdent-me darrere de tanta feina i gestió, deuria d’estar més temps amb ells...
Diumenge pel matí vaig comprar el “Levante”, i, estaven tots! Allí, mes guapos que un sol.
De vegades això de la política és fins i tot divertit.
Fins demà.

Share/Bookmark

15 comentarios:

Anónimo dijo...

L'oposició ja té la seva televisió també on fer-se vore. A Tele-7 ixen més (PP i Bloc) que Cotino i Blasco a Canal Nou.

Espere que Josep Miquel Moya no tinga cap queixa (con la que va mostrar a Gandia TV en el programa de la Fira, on -en directe- es queixá irónicament a la presentadora Ana Blanco). Em sembla molt valent este xic, davant les dones (sic. Mónica Richart).

Bó, la realitat es que darrere de tant somriure hià molta falsetat, perque ja veus el sr. Torró com s'ha despatxat.

Fins aviat.

Carlos V dijo...

Com dirien els Monty Python: "alway looks the right side of the life..."
La tasca dels conspiranoicos ha fet molt de mal, ja creuen que tots actuen com Canal Nou o Telemadrid...

juanmaría dijo...

i que ho digues!! jo aquests últims 3 dies m'ho passat d'allò més bé... buf!!
tu ho has dit, com a xiquets... i a vegades, fan unes marranades, que costen molt de netejar...

Anónimo dijo...

Pues será una de las pocas veces, porque a la que puedes los cortas, tu o tu jefe de prensa, que hace y deshace.

Carlos dijo...

La oposición.El todo por la parte. Tienes dos oposciones una por la derecha, a la que te unirías si cambiara de nombre, y otra por la izquierda una con dos concejales y otra fuera del ayuntamiento. Con las dos ha gobernado el PSOE pero una de las dos aceptó que estuviera UV y la otra no. Quienes conocen la historia de Gandia Saben la que no ha gobernado nunca con ningún partido que oliera a la derecha del PSOE. No pongais en e mismo saco a todas las oposiciones ya que, por más que vosotros querais vender, siempre se os recordará que "no se gobierna con vosotros porque aceptais gobernar con PdG(pp de Zaplana)". ¿A quien quereis convencer con la suposición de que el PP puede llegar a gobernar Gandía? Será por que se lo de la PdG por que otros con los votos de otros NO lo conseguiran

Anónimo dijo...

Tele 7 convida al PSOE i Plataforma a la Cafetera, i els dos grups s'han negat en diverses ocasions.

És per això la televisió de l'oposició?

gandià dijo...

Sempre parla qui més ha de callar, vosté que té fins i tot un somriure "oficial" i que allà on va el segueix el fotògraf de torn i Gandia Televisió que si no són treballadors ja té vosté al seu cap de premsa que s'afanya en fer-los la cridadeta. Més humilitat senyor Orengo, que se li ha pujat tot massa al cap, deu ser que encar està "jarto de vino".

Javier Ruiz dijo...

Respondo al primer comentario.

¿No será que el gobierno Socialista se ha bajado los pantalones ahora que por fin existe en la Comarca un medio 100% plural? Siempre todos los medios de comunicación de la ciudad han ido de la mano del Gobierno Socialista, y ahora que los ciudadanos tenemos un medio plural que está informando diferente a las otras dos cadenas (Gandia TV y Localia Gandia) tal y como es la información.
Seguro que el PSOE y PdG nunca dejarán de asistir a Gandia TV y Localia Gandia, ya que los dos van a favor del Gobierno.
Lo peor de todo es que al autor de este primer comentario al que me refiero no ha mencionado su nombre y apellidos porque claramente es un COBARDE. Después otra persona ha contestado a este comentario y el administrador de este blog no lo ha publicado porque es un COBARDE. El Gobierno es un COBARDE por no asistir al programa "La Cafetera" de Tele 7 Safor y ahora Orengo es un COBARDE por PUBLICAR MI COMENTARIO PORQUE NO LE CONVIENE, COMO NO LE CONVIENE QUE MEDIOS PLURALES COMO TELE7 SAFOR EXISTAN. La única relación de todo esto es que toda esta panda de COBARDES son Socialistas. Y yo SI que me identifico con nombre y apellido, porque NO soy un cobarde.

Anónimo dijo...

Hay situaciones que no resultan tan divertidas como cuando uno quiere saludar a otro en un acto publico, o se le ve a 2 metros y se gira y le da la espalda.
Nadie quiere aporvecharse de nadie ni se acerca a él para pedirle nada, y menos a los que ocupan cargos y a la vez no ven a los demas como personas.

gandià dijo...

Ui, pues no m'ha publicat vosté el meu comentari anterior.

Anónimo dijo...

Me gusta tu pensamiento reflejado en ese escrito por varias razones

Pones en la palestra las ansias de estos chicos la oposición.

EL flash cegador de los ojos se extiende sobre sus anisas para salir en un medio publico,
A veces buscan ese retrato que les integra en las mentes de los posibles votantes, van detrás de la zanahoria del poder, aun que no tengan proyecto que avale sus idea de los que significa gobernar.

Hay flashes que ciegan el alma, otros que te llevan al instante de gloria, y otros te llevan al egocentrismo plasmado en esa imagen del personaje inmerso en el acto fallero de la jaula de hienas.

Los flashes son ráfagas que transportan la imagen de uno hacia otros, un folleto que recogen los espectadores para crear en la menoría colectiva un tapón para hueco de nuestras huidas hacia adelante.

Hay flashes que provienen de las cámaras, otros proviene de las ideas de uno, y otros tantos que convierten la ráfaga del flash en una antorcha incendia para la eternidad.

Lo que obtiene estos chicos en busca de la cámara es el flash burlón que nos cuenta la dimensión sideral del pensamiento caduco de más de uno de ellos.

Ser un cooperantes queda lejos de estos flashes cegadores.

Los de la oposición, creen que con tal de salir en la foto con la fallera es que han ganado el indulto del ninot de la cremá.
Pero creo que estos chicos y chicas, tanto del bloc como del pp, han de buscar su aportación a Gandia en vez de ocupar la imagen televisiva instantánea de sus inacciones y protestas sin fundamento,han de demostrar que han servido a los demás, pero me temo que el flash instantáneo es cegador, tanto que les ha dejado miopes, sin vista, menos vista, y seguro con menos expectativas.
Man-SUR este

Lara dijo...

Orengo: no debes perderte este comentario sobre ciudades y creatividad. A ti que estas muy preocupado por el futuro de Gandia, te interesara.

http://albumdeideas.blogspot.com/2009/11/cuaderno-de-bitacora-de-ciudades.html

Anónimo dijo...

No se n'adonen, concretament el primer anònim que apareix ací, que hi ha una diferència fonamental: jo no sé si l'oposició "ja té la seva televisió on fer-se vore", el que sí sé és que mentre Tele 7 és un mitjà PRIVAT, Gandia TV és un mitjà PÚBLIC. Una diferència, que tota aquella persona demòcrata que s'ho pense així, vorà que és fonamental per a la llibertat amb què alguns, ara s'anomenen "progressistes" (hi ha algú involucionista?), i que l'actual govern de Gandia, encapçalat pel senyor Orengo, s'ho ha passat pel forro, de persona a persona.

Browner...Seguro? dijo...

I quan en TVG regnava Ignasi Mora i el Bloc on estaven tots aquests anonimos?, que coses té la politica unir en les mateixes critiques als què posaven a parir la Tele bloc amb els que ara manen en Tele 7, que coses mes rares té la politica i els negocis, i que poca memòria.

Anónimo dijo...

Xq no us centreu en el que importa: amb quina pasta s'ha pagat tele 7? amb quina es paga Gandia tv? tele 7 ha de ser plural? estaria bé que ho fos...però mentres no conte mentides la seva linea editorial és la que és...Gandia tv ha de ser plural? SI! sense dubte! és pública, la paguem tots. Jo sóc d'esquerres, demòcrata i socialista (i no poquet, com Orengo ha dit en contades ocasions).
No m'agrada tele 7, però menys gandia tv.

el que estaria bé és indagar qui paga tele 7. quanta pasata li costa. Què trau...a qui li deurà els favors...a canci de què?
a mi m'inquieta. deixent-nos de política de xiquets d'escola. Anàlisi! del què cony passa!

i sobretot: Orengo! les piles! si vols que tornem a votar al PSOE de Gandia fes política social! els faraons desaparegueren sota les seves obres mentres la gent moria de FAM. volem què gandia siga una ciutat preciosa (si no mirem les costures, clar),ok! però a canvi de què?