domingo, 2 de marzo de 2008

LA VICE

Ahir celebràrem a Gandia el Míting Central del PSOE de La Safor. Més de 2300 persones ens trobarem a la Plaça del Prado, per a reconèixer-nos i compartir les ganes d’impulsar un govern de progrés a Espanya.
Abans del míting (que ja sabeu que no m’agraden molt), vaig tindre el privilegi d’estar acompanyant a Mª Teresa Fdez. De la Vega en un passeig pels carres del centre de Gandia.
De prop, se li nota un magnetisme de líder, que naix en les profundes conviccions de qui dedica la seua vida a servir als demés. Em va preguntar per la ciutat, per com teníem planificats els projectes per a esta legislatura, perspectives de futur, relació amb els ciutadans, quantes falles tenia Gandia, situació política, com crec que quedarem, etc. Al temps que em preguntava, anava donant instruccions al seu equip de col·laboradors respecte a gestions pendents, agenda, etc. Quina vitalitat té esta dona!
Crec que tots els que volem progrés, majors drets cívics i socials, tenim en ella una poderosa aliada en el govern d’Espanya. Bo, ara en la candidatura per Valencia. Així que no ens parem en bovades i a votar amb totes les nostres forces. Si ho fem junts, en Gandia també en som mes.

Fins demà
Share/Bookmark

11 comentarios:

Anónimo dijo...

El mitin estuvo genial pero cuidado que los de PP estan haciendo una campnaya sucia via mobiles y boca a boca. Te pondrias la manos en la cabeza si tuvieras oidos en las peluquerias y los bares. ¿Podeís informar de como esta el resto de candidaturas de la izquierda?
¿ Es cierto que se presenta el Bloc y Izquierda unida por separado? ¿ Cuantos verdes hay y quienes son los autenticos? ¿No seria mejor que fueramos todos juntos para ganarle al PP y sacar mas escaños?

Anónimo dijo...

a veces nos cansa la palabra previlegio, encima que somos quien paga impuestos, y claro, hemos de tener el previlegio para que se cumpla con el deber el político de turno, que pasada, por favor, cuidad de nuestra Gandia, mejor dicho, sabéis el poder que tienen teresa de la vega, si la votais gandia gana, ya que es poderoZa, o enchufada en el centro.
¿Que motivación es esta? si lo del gobierno fuera empresa privada,el 99% irá a la calle
por ineficaZPor
norma.

Anónimo dijo...

El Psoe ganará, no estés pesimista alcalde, que de verdad, somos muchos más los que creemos en el PSOE, y estate contento a pesar del mal tiempo de hoy
Sur

Anónimo dijo...

Fue una cena magnífica. Todo estuvo perfecto,pero no fueron 2300 sino más de 3000. El Mitin más grande que se ha visto en Gandia.
Felicidades.

Anónimo dijo...

HOla, alcalde

M'agradaria saber si, tal i com he sentit comentar, Gandia Televisió va tornar a fer el mítin de la vice presidenta en directe, i que n'opina.

També a molts ens intriga saber a qui votarà el seu soci de govern, Fernando Mut, en les eleccions generals. Vosté li ho ha preguntat?

Sort, i a votar amb força, per què la participació alta es sinònim de democràcia, i per què així la dreta més rància no tornarà a decidir sobre el nostre futur

Anónimo dijo...

Gandia Televisió no va retransmetre el míting de De la Vega al Prado. És una mentira més de Torró (la va amollar al míting de Camps). El que a mi m'agradaria saber és què votarà Fernando Mut.

Browner...Seguro? dijo...

¿es mentira lo de la retransmisión del mitin?, pues vaya tela, yo me lo había creído, como ya ocurrió la otra vez pensaba que esta vez lo habían vuelto a hacer. Me alegro de que no lo retransmitieran y otra mentira mas del "torro caducat".

Mut?.. quien duda a quien votara Mut, pues al PP a quien va a ser, si mañana volviese Zaplana a dirigir el PP de Valencia y echasen a Torro y compañía, a los 10 minutos estaria en el PP

Anónimo dijo...

CONFIRMO GTV NO RESTRASMITIO NINGUN MITIN.

Anónimo dijo...

"Si ho fem junts, en Gandia també en som mes."



¿Por qué intenta copiar el lema de otro partido?

Y Mut votará al PP, la duda ofende.

Anónimo dijo...

Quina barra teniu els socialistes, clar que no varen retransmitir el mitin de la vice al prado, en el del serrano ja tinguerem prou. Però el que si haveu fet es manipular tota la informació, i el dia de reflexió traure a tots els socialistes per gtv. Ademés com podeu estar tan tranquils, sabent que el vostre soci de govern votará al PP?, vaja quina esquerra! Quedeu-se així, els del PP clar que están movilitzats, per culpa vostra, dintre de un any ho arreglaran tot, i, benvolgut alcalde, et guanyarán les eleccions i el millor de tot es que se ho mereixeu!

Browner...Seguro? dijo...

alcalde... enhorabona per les generals... pero lo de Gandia, te debería hacer reflexionar... o dudabas que ese amigo que te has buscado lo unico que te va a traer son cosas malas.... creo que los resultados de Gandia los deberíais estudiar muy en profundidad, quien va con malas compañías ya se sabe.. y eso es lo que te va a pasar como no espabiles.