jueves, 5 de abril de 2007

UNIVERSITAT POPULAR INFANTIL

Com a candidat, esta setmana he presentat un nou compromís electoral: la Universitat Popular Infantil. La idea va sorgir del grup d’amics de Toni Durà (ell sempre ha sigut un xiquet grandot).
Es tracta d’oferir als xiquets, de forma lúdica i divertida, formació en matèries plàstiques, artístiques, informàtica etc, fora del seu horari escolar i durant els dies festius.
A més, Toni ha dissenyat un espai en el Parc Ausiàs March que dóna ganes d’anar a jugar si et sents encara xiquet, i ganes de prendre’t un café o una coca-cola, si vas amb els nanos.
Sembla una molt bona idea, que a més ajuda a conciliar la vida familiar i laboral dels que tenim fills menuts (filles, en el meu cas), facilitant-nos un lloc segur on podem estar tranquils amb els xiquets, i on elles o ells poden divertir-se mentre adquirixen noves habilitats i fan nous amics.
Quan Toni Durà explicava la iniciativa, em caía la baba… Em recordava aquella proposta pionera, fa ara 25 anys, quan el mateix Durà va impulsar la creació de la Universitat Popular de Gandia (actualment, quasi totes les ciutats tenen ja este servei). Cosetes com estes i punts de vista com el seu fan de Gandia una gran ciutat.
Fins demà.

Share/Bookmark

6 comentarios:

Anónimo dijo...

En estos momentos en el que el Gandia Basquet se juega la categoria, necesita más que nunca el apoyo de todos los gandienses, por eso, en el trascendental partido contra el Ciudad de Huelva estaba Moya y Torró. ¿Dónde estaba usted? Y no me vale "envié a..." porqué ellos no enviaron a nadie, son los líderes de sus partidos y estaba allí. Aunque para ir al tercer cuarto como ha hecho alguna vez, mejor que no vaya...

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Supongo que cuando un cargo público no acude a un acto, puede haber detrás mil razones que desconocemos: enfermedad,accidente, problemas familiares (aunque políticos, también son personas), otro acto, un hecho fortuito en otro punto de la ciudad..etc.
Y supongo también que, cuando sí acuden, no siempre lo hacen para apoyar la causa, sino para salir en la foto (sobretodo ahora, que las elecciones estan a la vuelta de la esquina).
Por eso, no acabo de entender el tono recriminatorio y algo chulesco del comentario anterior .. a no ser, claro, que proceda de algún envíado de otro partido con la única intención de intentar desacreditar al sr. Orengo.
Respecto a la Universidad de Niños, me parece una buena idea, aunque creo que solo puede agradar a los que tenemos niños pequeños.
J.G.

Browner...Seguro? dijo...

Lo importante es la noticia "Universitat Popular Infantil", me parece una idea genial por todos los aspectos, uno ayudar a que los niños hagan actividades extraescolares y a los padres a estar tranquilos sabiendo que sus hijos estan en un lugar seguro y con educadores..

Respecto del comentario que ha intentado desviar la atencion de la noticia, me parece una soberana tonteria, un alcalde de una gran ciudad como gandia tiene un monton de cosas que hacer siempre y mas en semana santa, fallas o demas dias de fiestas, pero es que ademas las instituciones estan para ayudar y que yo sepa ya ayudan al basquet y el alcalde como persona anonima puede ir al espectaculo que quiera Basquet, futbol, cine, y no tiene porque ir al basquet como alcade ni como candidato de un partido politico, asi que si no va por algun motivo sera y no tiene nada que ver con su cargo.

Saludos...

pd : casualmente estos dias mi hija se ha hecho una foto contigo... me la enseño orgullosa el pasado viernes...ya somos uno mas.

Anónimo dijo...

ESTIMAT COMPANY: LA TEUA CAPACITAT DE TREBALL I DE FICAR EN PRACTICA PROJECTES IL.LUSIONANTS, NOVEDOSOS I DE PROFIT MARQUEN LA DIFERENCIA ENTRE ELS CANDIDATS A L'ALCALDIA DE LA CIUTAT; ENS DONES ALS CIUTADANS ,LA SEGURETAT ,DE QUE SI EL ALCALDE DE GANDIA SE PROPOSA DUR UN PAS (O MES ) PER DAVANT DE LA RESTA, LA QUALITAT DE VIDA I D OPORTUNITATS DELS GANDIANS, SABEM QUE CUMPLIRAS, PER DAMUNT DELS PROBLEMES I PEGUES QUE ET FIQUEN ELS QUE NO VOLEN A GANDIA I ALS QUE EN ELLA VIVIM

Anónimo dijo...

Vaja una xorrada el del bàsquet. A mi no m'agrada ni el bàsquet ni el futbol; si jo fóra l'alcalde, també estaria obligat a assistir a tots els partits d'equips locals?

Crec que un alcalde té coses més interessants que fer i que són més trascendentals per a la ciutat que governa. D'acord, pot mostrar el seu suport acudint-hi, però... por haver tingut 1000 motius per no fer-ho, no? Això determina la seua valia com a alcalde? Jo crec que no. Esteu fent d'una xorrada la cosa més trascendental del món...

En fi, enhorabona per la proposta de la Universitat Popular Infantil. L'havia vista en els fullets i em semblava un poc parida. Però havia desestimat el paper educatiu que té per als nanos, el d'ocupar el temps extraescolar amb una activitat cultural, que de pas descarregaria una mica als pares i mares on els dos membres de la família treballen... No està malament la cosa, la veritat.