martes, 30 de enero de 2007

IDEES MAGNÍFIQUES

Cada persona té les seues pròpies idees. Per suposat, jo també. Moltes d’elles les expresse diàriament en este blog i, les compartisc amb tots vosaltres.

Per a portar endavant les resposabilitats que comporta governar, crec que és positiu contrastar les idees pròpies, discutir-les i adaptar-les a la pluralitat social en la que ens desenvolupem.

Encara que tinc postura respecte a molts temes i crec firmement en les meues conviccions ( com tots), no em considere en possessió de la raó o de la veritat absoluta quasi mai. En més d'una ocasió -moltes més de les que reconec i voldria- he pensat estar encertat, quan en realitat estava clavant la pata, ben clavada.

Crec que, per a ser un bon governant, cal comptar amb moltes maneres d'això que es diu “vore la vida”, buscar espais de convivència, escoltar als que no pensen com tu (però sí conviuen amb tu) i, en el que pugues … fer-los cas.

Per a poder avaluar les propostes de cara a les pròximes eleccions municipals, ahir vaig demanar la col·laboració a un grup de persones ( se n’estan incorporant més). Són ciutadanes i ciutadans molt preparats en distints camps de la vida, diverses en els seus plantetjaments, que els unix la seua tolerància i la voluntat de millorar la ciutat i la societat en la que viuen. Persones que no els importa dir que m’estan ajudant, que volen dir la seua i escoltar el que els diguen els altres. A totes elles i ells, des d’ací, moltes gràcies.

Amb les seues aportacions, les idees del meu partit i la participació de tots el gandians que vullguen, pretenc elaborar el millor programa de govern per a dur endavant si sóc l’alcalde després de maig de 2007. Espere estar a l’altura de les circumstàncies

Si algú té -com segur que passarà- alguna idea magnífica que a la resta no se’ns ha ocorregut, la copiarem, la farem nostra i, si podem, la portarem endavant, encara que provinga d’un altre partit o contrincant polític. Ho sent per als que no ho comprenen, però eixa és la meua obligació com a candidat a bon governant.
Fins demà.

Share/Bookmark

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Buenas tardes . Verdaderamente cada vez estoy mas convencido de que eres con diferencia el mejor alcalde y el mejor candidato . Es muy dificil por no decir imposible encontrar a politicos como tu que tengan "TRELLAT" y que no les importe expresarse tal y como sienten las cosas sin importarles reconocer que entre todos lo sabemos todo y uno nunca esta en posesion de la verdad.La iniciativa de pedir a una serie de personas de la sociedad gandiana que aporten su grano de arena al programa electoral del PSOE es lo mejor que he oido en mucho tiempo y eso de que estas abierto a escuchar y evaluar cualquier propuesta venga de donde venga si es que es buena para la ciudad ya es para quitarse el sombrero. Bueno , felicidades , animo , y sabes que cuentas con el apoyo y el reconocimiento mio y de muchas personas que sabemos que eres el mejor.

Anónimo dijo...

Estimado señor:

Le sugeriria, con todo mi respeto, que entre las parsonas que elija para que le asesoren sobre su programa electoral busque a alguien para los temas relacionados con la accesibilidad a los espacios para las personas con discapacidad. Somos un colectivo casi siempre poco consultado al que nos afectan de manera importante las decisiones que se toman sobre urbanismo y sobre la construcción de nuevos espacios publicos. Esté atento a la piscina del Grao (por ejemplo), ya que si por fin se acondiciona como es debido será la unica piscina cubierta de la ciudad a la que podamos ir a nadar las personas con discapacidad sin necesidad de ayuda extra, porque las dos que hay en Gandia no lo están como sabrá. Atención tambien a aceras, pasos de peatones, edificios nuevos y antiguos, etc...
También serian necesarios mas aparcamientos reservados repartidos por la ciudad así como que se hagan respetar de forma estricta, (sobre todo en verano).
Una ciudad accesible tiene un valor añadido porque da oportunidades a todas las personas que en ella viven.

Gracias por su atención, Juan Jose Escobar Rodríguez. Grao de Gandia