sábado, 21 de febrero de 2009

PAGAMENT RÀPID


Ja sabeu que la crisi em té obsessionat; crec que en estos moments deu ser la prioritat de qualsevol governant sensat. Jo no puc evitar el pensar tots els dies cóm podem aliviar a les persones i les empreses que estan patint-la. El dilluns aprovàrem una nova mesura anticrisi: el pagament ràpid. Pagarem per contracte als nostres proveïdors als 25 dies de la presentació de la factura en el registre econòmic de l’Ajuntament.

Tot i que l’Ajuntament de Gandia ja era dels ajuntaments que millor pagava, la Comissió de Govern feia temps que estava treballant, conjuntament amb els serveis econòmics, el protocol per a implantar un sistema de pagament ràpid garantit per contracte a les empreses proveïdores. Per a fer-ho possible, calia reduir la burocràcia, agilitzar els procediments, comprometre als responsables i tindre sempre suficients diners en caixa per a que tot funcione.

Pese a les crítiques que estem patint en matèria de personal pels assessors i la política d’austeritat que estem portant, crec que seria un greu error estalviar en el personal de gestió i alta qualificació quant més falta fa la seua tasca i entrega per a eixir de la crisi.
En Gandia, tinc als millors funcionaris i tècnics en administració local de tota la Comunitat Valenciana i això ens permet tornar a donar un altre pas anticrisi d’ efectes econòmics reals.

Amb la mesura del Pagament Ràpid, injectarem diners a la ciutat (que falta fa), donarem confiança a les empreses, millorarem la gestió econòmica i, com no, exigirem millors preus i un servei excel•lent de cara a l’Ajuntament i els seus ciutadans.

El desig seria que ens seguiren des de la Generalitat ( ací té un bon repte pendent), ajuntaments i resta d’administracions per a que s’estenguera l’efecte positiu de la mesura a tota la Comunitat Valenciana. Si volen i poden, tenen un nou camí obert per Gandia per a poder seguir.

Per cert, continuem sense noticies del Pla Camps. Eixe amb que ens han de donar 16 milions d’euros a l’ajuntament de Gandia. En fi, paciència i a pensar mentre en què podríem emplear-los. S’admeten suggeriments.

Fins demà
Share/Bookmark

8 comentarios:

Anónimo dijo...

ja ho podríes haver fet abans!
Quantes mentides!

Anónimo dijo...

Estupenda propuesta, que debiera ser secundada por todos y cada uno de los Ayuntamientos, enhorabuena!
Sólo me gustaría preguntar, porque no se da la oportunidad a empresas de nueva creación en la Comarca de la Safor, de poder trabajar para el Ayuntamiento, y sólo se emplea a las empresas que llevan haciendolo durante años.
Es más, ni siquiera se da la oportunidad de poder presentar un nuevo producto, que ya se emplea en otros Ayuntamientos, POR QUÉ ?? No tenemos derecho como ciudadanos de tener una oportunidad ??
Me gustaría recibir alguna respuesta al respecto

Browner...Seguro? dijo...

Leí la noticia el sábado, me pareció una muy buena noticia, una vez mas estáis demostrando que en Gandía se hace una política innovadora y con interés real por ayudar a llevar mejor la crisis, lejos de demagogias como otros, que pasan los días y las semanas (eran 3,4, o 10 dias, ya no me acuerdo, espero que Torro nos lo explique) y siguen sin concretar absolutamente nada de lo anunciado en sus ruedas de prensa, seguir así que es lo mejor manera de que cuando llegue el momento la gente realmente sepa dónde poner a cada uno.

Anónimo dijo...

Al anonimo le diria: Las mentiras y las falsedades son las del PP de esta tierra , que solo les salva de momento esa mayoria absoluta que disponen en la GENERALITAT.
Dile a SERAFIN CASTELLANO , que si tuviera verguenza ya hubiera dimitido.Menuda panda tenemos en este CONSELL. Se llevan dos años pidiendo papeles y contratos y el CONSELL ninguneando a toda la oposicion y ahora quieren en una semana darse de transparentes y colaboradores .
Alcalde , tu sabes que del plan CAMPS , no veras ni un euro , y se quedaran tan panchos y tan prepotentes .

José Manuel Orengo Pastor dijo...

Les noticies del Plan Camps mostren males maneres d'entrada i una clara falta de respecte cap als ajuntaments de gran població.
Jo vullc, i crec que els gandians també, els 16 milions d'euros promesos per a Gandia .
Ara vorem què diu el PP local després d'esta tèrbola història.

Anónimo dijo...

Son las 19horas y 59 minutos del dia 24 de enero de 2009 y Francisco Camps no ha cesado a Serafin Castellano.
Que esta esperando Camps para demostrar que tiene de verdad algo de talante democratico .
¿ Que tiene este PP , que un conseller practica caza ilegal y no pasa nada?

Anónimo dijo...

Son las 23 horas del dia 25 de febrero de 2009 y FRANCISCO CAMPS SIGUE SIN CESAR A SERAFIN CASTELLANO.

Que necesitas CAMPS , para enterarte de lo que sucede a tu alrededor . Tus consellers parece que te torean y no te enteras.

Anónimo dijo...

Son las 13 horas y 25 minutos del dia 27 de febrero de 2009 y FRANCISCO CAMPS TODAVIA NO HA CESADO A SERAFIN CASTELLANO, su conseller que se dedica a la caza furtiva e ilegal y a favorecer a amigos con contratos y empleandolos en las CORTES AUTONOMICAS.

Esto no es serio y se exige por parte de los ciudadanos que CAMPS cumpla su palabra y QUE EL QUE LA HAGA QUE LA PAGUE. ¿CAMPS ,no dijiste eso en las cortes? , pues cumple tu palabra.