sábado, 4 de octubre de 2008

EL “UNTAO”


El “untao”: així van anomenar a Miguel Bosé quan va recolzar la campanya del PSOE i Zapatero en les passades Eleccions Generals. Crec que els ciutadans ja som majors per a distingir a un bon artista per la seua qualitat i trajectòria i no haver de fer cas necessàriament de les seues recomanacions polítiques o publicitàries. Crec que el PP va quedar en ridícul en fer una desqualificació tan pobra i torpe de l’artista que anit va triomfar a Gandia.
Més de 8000 persones de tots el pensaments i ideologies vibraven ahir amb el Papito més en forma del moment. Va ser una passada: l’ambient, l’entrega del públic , la qualitat de l’espectacle, etc.
Després del concert, una riuada de gent ens vam anar a vore a Rosendo: veu ronca (com la que se m’ha quedat a mi) nas llarg, a la seua bola, desconnectat de tots cantant amb la força del que pensa que “o t’agrade o que collons fas ací”... espectacular!

Enguany, la gent tenia ganes de festa i de desconnectar un poc. Esta edició, la fira, amb 200.000 euros menys que l’any passat, ha tornat a enamorar als gandians i a totes les persones que venen de fora. Des de ací, enhorabona als tècnics del Departament de Cultura i a totes les persones que ho han fet possible.
I Toni, tu tranquil, saps que exerceixes de patidor inquiet per a que tots tinguem, pràcticament sense adonar-nos-en, esta magnifica fira. Un any més, felicitats!
A totes i tos, que acabeu de disfrutar la festa, que l’hem feta per a ser viscuda amb harmonia.
Fins demà
Share/Bookmark

20 comentarios:

Anónimo dijo...

En Gandia las fiestas son de primera división. Verdaderamente una pasada.
Por cierto, ¿ cuanto cuestan? porqué si les quitas casi 35 kilos y no pasa nada deben valer por lo menos 200 millones.
En fin, barato si teneis la pela.

Anónimo dijo...

creo que esta vez más que nunca la feria se ha conertido en un mercadillo de vendedores,
solo se ve casetas de venta de queso, urujo y de caretas...
algun que otro juego de latas recicladas para niños. por lo demás vendedores y vendedores

Anónimo dijo...

La verdad es que es una feria bonita, tranquila, animada, y la gente respetuosa con todo,
Me gusta ver a la gente felíz, y esto alcalde es tambien por tu afán de hacer las cosas bien.
Te felicito a ti en particular, por que cada vez gandia va a mejor.

Anónimo dijo...

BONES FESTES A TOTES I A TOTS. UN ANY MES LA FIRA UN EXIT PER A LA GENT, PER ALS GRANS I ELS MENUTS.

Anónimo dijo...

si tienes toda la razón cuando Zapatero sacó la campaña de la "C", no era de "C"eja, sino de CRISIS. Aunque no lo queráis reconocer.

Anónimo dijo...

Para alguien que lo ha preguntado en los comentarios, creo recordar que el presupuesto para las ferias de este año es de 1 millón de euros.
A mi sí que me ha gustado la feria. Sí, hay vendedores, pero también hay muchas otras cosas, espectáculos, juegos, etc. Según mi punto de vista, no debemos olvidar que la feria es principalmente para los niños, así que los juegos para ellos están muy bien y acertados; yo incluso propondría alguno más en otros espacios o más variedad en ellos.
Por otro lado, creo que las actuaciones de este año son más variadas que en años anteriores, y además casi todas gratuitas. Lo de los grupos tributo es una buena idea, y no debe de resultar excesivamente cara.
Lo dicho, yo creo que la feria ha estado bien; creo que en algunos momentos se ha notado un poco menos de ambiente por las calles que en otros años anteriores, pero no mucho menos.
Saludos.

Browner...Seguro? dijo...

Se haga lo que se haga siempre habrá gente que le parecerá mal, cuando no es por la lengua de los grupos que actúan es por los tenderetes, que más da.

A mí me han gustado, todo es mejorable por supuesto pero en general han estado muy bien.

Pd: ¿no se podría controlar de algún modo que los "chiringuitos" como el de la marquesa no abuse de los precios?

Anónimo dijo...

La Marquesa... 6 euros el cubata en vaso de palstico ¿Brugal? No hay ¿Havana? tampoco, Cacique o Pampero...
Concierto del rio... una lata de cerveza 2'5e...
?ES ESTO UNA FERIA PARA EL PUEBLO?

Unknown dijo...

Eso del correllengua es lo único que sobró, y por lo visto sobrará todos los años.

No son terroristas, pero en su region catalana la mayoría de esa gente apoya con violencia, es como los ultras. Y me duele que en mi ciudad se reciba a esa gente como ejemplo a seguir y vinculación con Valencia. Tiene guasa el tema.

Se viene a provocar, y siempre hay otros cafres que tiran piedras (a lo que estos catalanes hacen lo mismo o peor en Cataluña), pero está mal.

Si nosotros hacemos apología de valencia en Cataluña se rien de nosotros por ridiculo.

Aqui lo admitimos todos. Sr. Orengo , un poquito de "por favor".

En Valencia y Gandia se respeta a los catalanes,pero caen mal a mucha gente, pero se respetan. Otra cosa es que se metan en tu casa para inculcarles a presion sus ideologías.

Ridiculo total

Carlos

Anónimo dijo...

carlos, de ti se rien aunque no digas nada.

Anónimo dijo...

Mira Carlos estic ja fins els...que digueu que al correllengua de Gandia hi ha sols catalans. Jo sóc valenciana, de València i vaig anar-hi, deixeu de marejar a la gent amb tonteries, allí al correllengua hi ha catalanistes, com valencianistes i com gent que no enten de política peò si de "LLENGUA" i de la manifestació per la llengua, però clar a la gent com vosté tant li fa...no sabeu ni voleu escriure valencià, i als que ens manifestem en actes com el correllengua esn digueu radicals. Els radicals sou vosaltres i de pensament únic, que no ens respecteu ni la nostra cultura ni la nostra llengua...Laura Morant Peiró

Anónimo dijo...

Al senyor Orengo tot i que el respete li demanaria que no s'acostara tant a postures de dreta perquè allò d'estar amb Mut al final el perjudicarà, els que el voten són d'esuerres i no d'extrema dreta com Mut i els seus companys

Anónimo dijo...

Laura, si te sientes valenciana ¿que haces en una manifestación catalana? No es lo mismo la morcilla que el tomate.

Anónimo dijo...

No creo que es correcto decir que Mut es de Extrema derecha, ni siquiera de derechas.
Las personas cambian, y evolucionan, todos nos equivocamos y luego corregimos.
Mut-Orengo, es una alianza por la buena gobernabilidad de Gandia, y por decir las cosas claras, los del Bolc, eran imposibles, difíciles de mover, querían que cada acto se atribuido a ellos y chupar cámara tras otra.
Los del bloc, hacían lo que querían, y precisamente han demostrado falta de eficacia que en todos los departamentos donde extendían su mano.
Plataforma-Orengo es un pacto por la gobernabilidad, positiva para Gandia y todos lo estamos viendo.
Por tanto, creo que es la mejor opción, Ánimo Alcalde y Mut, las cosas van bien, siempre que se entierre el pasado y sus fantasmas y se haga lo que se hace ahora
Buena gestión y paz para todos.
Man-Sour

Anónimo dijo...

es gracioso (por no decir penoso) que el 9 de octubre en nuestra querida ciudad ducal se celebre el dia 8 de octubre en vez de cuando realmente toca. Eso es patriotismo y lo demas son os... ¿Porqué se hace asi? PUES PARA IRSE DE PUENTE!!!

Anónimo dijo...

Donat que el tema pareix ser el Bosé vaig a donar la meua opinió. Personalment no em va sorprendre gens. Va estar be, però ja. Es clar que calia anar donat que és un artista dels mítics i que per dir-ho d'alguna forma ja li queda poc musicalment parlant. És per això que era quasi obligat anar.
L'any passar ocorregué el mateix amb Serrat i Sabina, eren uns mítics als que s'havia d'anar a vore, deixant abanda la increible promoció que se'ls va fer mentre que a David Bisbal quasi ni se'l va anomenar. Aprofite per donar-li les gràcies per haverme-lo "descobert" ( al Bisbal dic). Crec que si no hagués vingut a Gandia no haguera anat mai a vore'l i va ser un espectacle fabulós, digne de repetir. I es que un artista no és sols veu, hi ha un munt de coses quasi més importants, i això també ho sap miguel Bosé.

Browner...Seguro? dijo...

Laura, no mereix la pena perdre ni un segon explicant-los a aquesta gent el que és defensar una llengua i història pròpia, perquè... si ho tenen molt clar, solament els interessa el que els conta C9 i companyia….

Encara que ho vegin pels seus propis ulls ho negarien.
Lamentable.

Anónimo dijo...

Senyor Orengo, que li han fet la dreta de plataforma? Vosté es el mateix que va signar el conveni amb l'institut Ramon Llull?
No sera que vté te dues cares?
de persona de dretes, a persona de esquerres?

Mario dijo...

Molt bé la Fira, senyor Orengo, felicitacions al consistori per l'organització.

Sols li suggeriria que per a anys vinents, s'intentara fer també l'actuació d'alguna orquestra a l'escenari del pàrquing, en compte de fer sempre discomòbil.

I que el senyor Antoni Durà s'abstinguera de fer declaracions sobre la qualitat de la música depenent de l'idioma en què canten, ja que ha donat una imatge prou lamentable i d'incultura (i amb ell, tota la comissió d'organització dels actes de fires, lamentablement).

Gràcies!

Anónimo dijo...

Amigo Sur si ves que Gandia esta prosperando con el pacto Orengo-Mut o eres Perez Gea o no vives en Gandia.