domingo, 22 de junio de 2008

S’HA ACABAT EL “COLE”


Estos dies he anat de cap i no he pogut escriure en el Blog, tot i que han passat moltes coses que han cridat la meua atenció. Em quedaré amb les ganes de contar-vos com he vist jo l’elecció del la nova directiva de la Setmana Santa, l’ascens del CF Gandia a 3ª divisió o perquè i com ens han adjudicat una subvenció de 10 milions d’euros per a millorar una part important de Gandia.
Hui em permetreu que vos conte l’experiència i els sentiments al voltant del primer fi de curs de Júlia, la meua major.
Júlia ja té 3 anys i ha fet els seu primer curs en el CP Benipeixcar: un bon col•legi, menudet, amb un bon director i un excel•lent professorat.
Enguany he vist passar a Júlia, de xiqueta tímida i introvertida que no parlava amb ningú de fora de casa, a companyereta de classe riallera que ja té colleta de amiguetes inseparables.
El divendres férem el sopar de fi de curs al pati de l’escola. Al anar-nos-en, Júlia em va dir que no volia que s’acabarà el cole, volia continuar veient a les seues amiguetes Lucia, Leyre, Maria o Alba.

Marisa ha sigut la seua mestra. De mati, amb el davantal posat, pareixia una xiqueta més. Sempre rient-se, de bon humor i des de la senzillesa natural, ho feia tot fàcil. El divendres, les mares i pares li ferem un detallet a Marisa, ple de bons sentiments per ser com és i per agrair-li eixe plus d’entrega personal que ha tingut amb les nostres filles i fills.
Júlia ja sap contar, reconeix algunes lletres, coneix formes i colors, cançons etc...Però el mes important que està aprenent també a l’escola és com ser una persona alegre i feliç. No és fàcil, però crec que és la gran ensenyança transversal que tindrà que cursar cada any i de per vida.
Compartint experiències amb les persones que la volem, com és el cas de la seua mestra Marisa, esperem que vaja trobant les claus que li òbriguen les distintes portes que fan a cadascú ser millor persona, sentir-se millor i ser mes feliç en el camí de la vida.

Fins demà
Share/Bookmark

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Cuando tienes la suerte de ser feliz, sabes lo poco que importan las cosas materiales.
A mi me gustas como eres y lo que haces, pero tu estudiaste en los escolapios; ¿porqué tu hija va a un colegio público cuando tiens las esclacas al lado?
¿Son mejores los colegios públicos? o la llevas al Benipeixcar porque eres del partido socialista.

Anónimo dijo...

La gent ja no sap que criticar.
Continua amb la teva llavor, els ciutadans t'ho agrairan i Gandia, cada cop serà una ciutat millor.
Gràcies per tot

Anónimo dijo...

oRENGO, UN 10 POR APOSTAR POR LA ESCUELA PUBLICA ¿PQ DEBE IR A LAS ESCLAVAS ANONIMO? ¿ESTA DEMOSTRADO QUE SEAN MEJORES MAESTRAS O DEN UNA EDUCACION MEJOR?

cada cual es libre de llevar al colegio que quiera (o que pueda a sus hijos). Los del Bloc son la demostracion, "dicen" que apuestan por la escuela publica (en la que muchos de ellos "trabajan"- o sea, se aprovechan de sus excedencias) pero en cambio llevan a sus retoños a colegios concertados o privados. ESO SON PRINCIPIOS!!!

Anónimo dijo...

Proves, no t'oblides de demostrar les acusacions, QUIQUE. Alcalde, demana serietat...

Anónimo dijo...

Este señor es impresionante. O sea que no pide los permisos, le cierran la paraeta a la una y media (¿hasta qué hora pretendía estar?) porque se quejan los vecinos y, como ha perdido dinero, pues quiere que se lo paguemos entre todos. Ni un euro!!!

Que poco vergüenza y que poca categoría, o tal vez luego quería repartir los beneficios con todos los ciudadanos y por eso, al salirle mal, pues pide que se lo paguemos nosotros.

Que ha perdido la representación de los campeones del mundo, España e Italia, dice en "Las Provincias"... pues algo mal habrá hecho, porque si ellos saben que la culpa es del ayuntamiento, no entiendo el motivo por el que le retiran la representación. ¿no?