domingo, 11 de mayo de 2008

BASQUET DE QUALITAT

El divendres, en un magnífic partit i amb el pavelló de gom a gom, el Gandia Basquet mantenia la categoria de plata un altra temporada. El nom de Gandia passejarà orgullós per tota Espanya per a enfrontar-se de nou a equips de solera nacional.
Cada any, conscients del mèrit que suposa, celebrem el manteniment de la categoria com si fora un nou ascens. L’èxit és dels jugadors, cos tècnic i directiva, acompanyats per l’ afició i amb el suport dels espònsors. Felicitats! Crec que eixe èxit aconseguit és també beneficiós per a la resta de la ciutat que no participa del pols del basquet. Jo sóc un d’ells. Pep Tano, sempre que té ocasió (hui diumenge, també) em tira en cara amb un “je suis desolé”, el que no vaja a vore més partits.
“Moi aussi, Pep”, però sempre vaig curt de temps i, a més, quan vaig, patisc i em pose molt nerviós. De totes formes, ja sabeu que em teniu personalment al vostre costat. D’altra banda, quan no s’està promocionant l’esport de base sinó el de competició, sóc de l’opinió que, per a que un club esportiu tinga suport institucional, ha de demostrar que la gestió ha estat ben feta i que, fruit d’ella, es beneficia i promociona la ciutat. Eixe és el cas del Aguas de Valencia Gandia Basquet. Enhorabona, campions!
Fins demà.
Share/Bookmark

1 comentarios:

almoines dijo...

sr. alcalde, le agradezco que lea mis comentarios, sobre mis ideas para gandia, yo leo todo lo que escribe, me interesa, aprovecho para invitarle personalmente a ud. y su familia a contemplar, una obra de arte,mia, propia, y al mismo tiempo comer una paella de las buenas con leña, de esas que se recuerdan, bueno, perdone mi atrevimiento, solo pretendo, que pase un feliz dia y desconecte de su trabajo. gracias