viernes, 4 de enero de 2008

BON ANY

L’any nou comença i és el moment de portar endavant els nous propòsits de millora. En l’àmbit institucional, és temps de millorar la gestió municipal, de fer millor el que venim fent fins ara i d’ocupar-nos de les coses menudes però importants. Enguany, millorarem el servei de policia, de neteja i de manteniment i l’atenció als ciutadans. A més, pense que la nova llei local per a la convivència i l’ordre en els espais públics serà un instrument interessant per a que les persones respecten el carrer i els parc públics com si fora la casa de totes i tots.
També vull que el 2008 siga l’any en el que els treballadors públics prenguen consciència de que són servidors dels gandians i que és un privilegi i no una càrrega tindre un treball que permet augmentar la qualitat en la vida quotidiana dels demés.
L’any 2008 serà també un any d’inici d’importants inversions i infraestructures: la Casa de la Música, l’edifici- seu per a Polítiques Socials (prioritàries en esta legislatura), l’inici dels nous pàrkings de l’El·líptica i Corea, la millora dels barris de la ciutat, etc,etc, etc. Per cert, no feu cas de les falses polèmiques mediàtiques

En l’àmbit polític, les eleccions de març per a presidir el govern d’Espanya marcaran el calendari. Estic realment preocupat per l’impuls social de les dretes i l’atomització de l’esquerra. Sincerament, no ho veig gens fàcil.

I pel que fa a la dimensió personal, després d’este any electoral intens, vull recuperar l’equilibri personal i tindre temps per a poder disfrutar de la família; vull ser més efectiu, aprendre a delegar i fer feliç a les persones amb les que compartisc la meua vida: és una condició necessària per a poder fer bé el meu treball.

Per a totes i tots, vos desitge el millor en el 2008, però sobretot vos desitge que sempre tingueu ganes de millorar. Serà bo per a vosaltres i, de segur, també per als demés.

Bon any i fins demà.
Share/Bookmark

6 comentarios:

Browner...Seguro? dijo...

Las intenciones no se te pueden negar que son muy buenas, espero que se cumplan, con un 90% me conformo, pero ojala fuesen todas completas... ojala...

Estaremos por aqui y iremos viendo que pasa

Saludos del Browner

Anónimo dijo...

Curioso, el alcalde empieza el año sin ningún comentario mientras Arturín lleva 17 comentarios, todos aplaudiendo su labor y la iniciativa.
Soy yo o es que desde la derecha el voto es en blanco a sus líderes y desde la izquierda se castiga a la primera de cambio.
La otra pregunta ¿no se parece un poco su blog al tuyo?

Anónimo dijo...

Alcalde, hagaselo mirar, porque esta perdiendo credibilidad, creo que se esta relajando demasiado, si quiere más tiempo para usted, dediquese a otras cosas... pero a que se dedicaria si no fuera politico???? y sobre todo las compañias que se ha buscado no son nada buenas... esto nos pasará factura.Ponte las pilas Jose Manuel

Anónimo dijo...

Estimado Alcalde:

Es la primera vez que me conecto a tu blog y qyuisiera felicitarte por tu intento de aproximación a los ciudadanos. En cuanto a los propositos de 2008 son buenos como no puede ser de otra manera en un político y como se suele decir, ya veeremos. Si que quisiera, si me lo permites, transmitirte en cierta manera mi decepción en esta etapa. Creo que en la pasada llegaste a ser alcalde de una forma un tanto atípica pero supiste, como se dice coloquialmente, "aguantar el tipo" y sorprendernos a muchos ciudadanos con tu talante. En ésta,como te decia, me he sentido decepcionado porque soy de los que piensa que en política no todo es justificable y el pacto hecho con Fernando Mut y las prebendas pagadas, despues de sus actuaciones contra ti, contra Gandia, contra gente del PSOE e incluso contra el PP no dicen mucho en favor de su persona ni del pacto. No obstante que seguro has tenido tus motivos aunque para mi no sean validos. Saludos

Anónimo dijo...

Jo li desitge molta paciència per al nou any que comença. Els del banquillo d'enfront li tenen més por que una tronà i han desenvolupat una campanya d'acoso i derribo contra vosté brutal. Però el temps tornarà a posar a cadascú al seu lloc...

Anónimo dijo...

Bon any alcalde ,se agradecen tus felicitaciones y tus buenos deseos para todas y todos , asi como esa enumeracion a grandes rasgos de algunos de los objetivos a alcanzar.
Tambien se agradece el consejo de no hacer caso de las falsas polemicas mediaticas , pero hemos de reconocer que estos NEOCONS son los mejores discipulos de sus maestros republicanos en EEUU y hay que estar muy en alerta para no caer en su juego.
Otro dia ya comentaremostemas como la EFICACIA , LA DELEGACION , LA FELICIDAD ,TENER PROYECTOS , ETC.
Saludos .FINS AVIAT.