domingo, 30 de septiembre de 2007

OCTUBRE

Ja estem en Fira. Tot el món està al carrer o almenys això sembla. Fins i tot, Luis Aguilé ha omplit de festa la Plaça Major. Bromes a banda, li done la més sincera enhorabona a Toni Dura i a tot l’equip que organitza la Fira de Gandia. Temps tindrem per a vore els errors i d’escoltar també alguna que altra crítica i/o “favà” dels partits polítics.

Octubre comença amb la Fira i continua amb el 9 d’octubre. Este any, intentaré arribar a un acord de mínims entre els partits per a no fer d’esta data un altre espectacle. Jo comprenc que és necessari la diferenciació política, però crec que en un acte institucional devem ser capaços d’estar a l’alçada de les circumstàncies. Ja em cansen les discussions sobre banderes, himnes i altres fandangos. Si em permeteu, crec que este tipus de debats cada dia són mes ridículs.

En Octubre, comença també la preparació i discussió, al si del govern, dels pressupostos municipals del 2008. Avance que el pròxim pressupost serà rigurós i crec que acomplirà les perspectives dels gandians i gandianes.

Fins demà.
Share/Bookmark

4 comentarios:

Cuinetes dijo...

Alcalde, vaig a donar-li la mes sincera enhorabona, al menys per ara, del que es la fira 2007.

No seré jo, qui tinga que donar-li mèrits al BLOC, però si hi ha que dir, es que ha sigut una molt bona gestió d'aquest partit i de manera molt eficaç la que ens ha dut una fira com aquesta.

L'any passat ja apuntava maneres.... enguany de moment es supera!

al menys, espere que vostè, com alcalde de tots, reconega els mèrits a qui li pertoquen.

un salut molt especial, i de nou, moltes felicitats, també per aguantar a mut i els seus retorets, que té mes mèrit, segur.

Potraco dijo...

La fira no ha estat malament, el model es molt bo, pero podria ser moltissim millor..podria aplegar molt lluny..té moltes possibilitats.
Felicitats i a seguir així.

Anónimo dijo...

Hay que ver lo nerviosos que están estos chicos y chicas del PP.

Hoy han dicho que no van a los actos del 9 d'octubre porque no poneis ni la senyera ni el himno, cuando lo normal sería que no hiciéseis ese acto. Un acto institucional no puede ser un acto ridículo, sin asistencia de la gente, como ocurre año tras año en Gandia. ¿porqué no asisten nuestros concejales al que haga la generalitat o la diputación y así estamos representados?
Sería una forma de ahorrarse bastantes problemas absurdos, como este.

Browner...Seguro? dijo...

Alcalde, la feria muy bien, yo le daría un notable alto, aunque los primeros días daba la sensación de que había menos ambiente en las calles que el año pasado, quizás debido a que el año pasado había un exceso de cosas coincidentes en el paseo, pero creo que en general la feria ha estado muy bien, aunque yo haría dos criticas constructivas...

La primera es a petición de mi hija que dice que la gente de su edad (18 años) le gustan las verbenas tal cual (montecarlo, etc..) y que hace falta hacer verbenas, que los grupos del "parquin" son para una minoría y que la gente joven quiere ir a una verbena a bailar.

Y la segunda critica es que la plaza de las culturas, a mi personalmente me gustaba mas en las Escuelas Pías, cuando ibas hacia el centro era como la entrada a la fiesta y cuando volvías era como una despedida, este año parecía que la fiesta solo estaba en el Paseo y daba sensación fría antes de llegar o al salir del paseo ya se acababa la fiesta.

Son solo ideas, pero creo que sobretodo la de los jóvenes si es importante tenerlos en cuenta, porque si no, terminan todos en el prado que también esta bien, pero no solo de cerveza vive el hombre.

Saludos de Browner