miércoles, 1 de agosto de 2007

COMENÇA L’AGOST

A partir de hui, 1 d’agost, baixa molt el ritme de l’activitat política. Allà on et dirigixes estan de vacances. Especialment, en les administracions públiques.
Jo quasi mai he gaudit de vacances en agost. Era el mes que em tocava de guàrdia, quan estava de Tinent d’Alcalde amb Pepa. A més, crec que, excepte el viatge de noces, mai he agafat més d’una setmana de vacances seguida.

Agost és un mes especial que et permet emprendre el que no has pogut realitzar durant els “mesos laborals”. És el mes ideal per a poder atendre visites retardades dels ciutadans, atendre els companys d’una manera més tranquila, preocupar-te per les xicotetes i importants qüestions amb més temps i més calma.

Sempre aprofite agost per a preparar la “vuelta al cole” política dels regidors i fixar noves funcions, així com els objetius polítics i de gestió per al proper periode octubre-juny.

Este govern arranca amb ambició i optimisme, des de la cultura del fer, per a millorar. Ja vos avance que viurem un periode intensíssim de gestió durant el mes de setembre i crec que la Fira d’enguany pinta molt bé, igual o millor que l’any passat.

En fi, ací em teniu també en agost per al que faça falta.

Fins demà
Share/Bookmark

5 comentarios:

Browner...Seguro? dijo...

Espero que el mes de Agosto sea un mes tranquilo y fructifero, espero que los ultimos ataques homofobos se resuelvan lo antes posibles porque no es nada bueno para Gandia, tambien espero que a la nadadora de gandia que ha ganado cinco medallas la recibas y felicites como se merece, y de las ferias pues ya hablaremos todos sabemos que mejorar las del año pasado va a ser dificil, pero por lo menos que no sean mucho peor, hay que tener amplitud de miras y reconocer que la concejalia anterior lo hizo muy bien asi que si hay que seguir esa forma se deberia seguir, y que conste que me encanta la cerveza, pero no se yo si lo de "october fest" en Gandia pega mucho la verdad, porque aqui alemanes mas bien pocos.

Saludos

El halcón rojo dijo...

Se supone que agosto debe ser un mes con mucho trabajo en una ciudad turística como Gandía, así que no se entendería que el primer edil cogiese vacaciones precisamente ahora. Me refiero a un mes entero, claro. Ahora bien, si coge usted una semanita haremos la vista gorda.:) Un saludo.

Anónimo dijo...

no s'esciu tranquila, s'escriu tranquil.la. No s'escriu periode sense accent, s'esciu període amb accent, qui ha escit el comentari?

Anónimo dijo...

A pesar de ser agosto yo también trabajo,como mi alcalde y no quiero dejar pasar la ocasión para volver a expresar mi opinión sobre la gestión municipal en el barrio de COREA.
Como si no das una solución formas parte del problema quiero que sepan que estoy dispuesto a aportar mi granito de arena para que la gestión del señor Gomar sea la mejor en esta legislatura.
Espero seguir en contacto con ustedes desde este blog o desde donde propongan.
Un saludo.
EL COREANO.

Anónimo dijo...

Espero que te salga todo bien se que te lo mereces. A mi en agosto no me apetece nada trabajar, auque no tengo alternativa. Alcalde las ferias de este año que sean buenas, por favor.