jueves, 19 de julio de 2007

DIA PERDUT?

Ahir vaig passar tot el dia malalt a casa. Vaig haver d’anul.lar una apretadíssima agenda i em vaig perdre (què mal em sap) la taula redona de la UEG i la posterior tertúlia-sopar amb els participants i amics.
Encara que estigues fotut, no pots desconnectar el telèfon, que no para de sonar. És la reacció lògica al més d’un mal de cap que generes quan anul.les agenda. I això que, des de casa, vaig revisar i signar moltes carpetes d’assumptes pendents.

A més, amb dos xiquetes, no és fàcil estar tranquil a casa, perquè elles no paren. La major em vol curar donat-me besadetes i acaronant-me amb aigua.. La menuda només vol festes i bracets. Maria, entre encàrrec i encàrrec, fent-se càrrec de tot. I jo, tirat al sofa, disfrutant fotut de la rocambolesca situació.

Algú em diu que hauria d’escriure respecte a la situació del partit a la Comunitat i el que està passant amb el Bloc a la comarca. Ho faré més endavant, perquè hui no és dia. Però, en forma d’avanç, dues coses:

- Crec que el PSPV deu tindre trellat i considerar que les Eleccions Generals estan ahí i devem guanyar-les o, almenys, contribuir a que es guanyen. I ahí ho podem fer molt millor del que apareix darrerament als mitjans de comunicació.
- I, respecte a la comarca i el Bloc, pense que ho tenen ben difícil d’explicar. Amb coherència, fer-ho pitjor és difícil. Ara, clar, que ningú es qüestione res … faltaria mes!
Fins demà
Share/Bookmark

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Està bé que estigues malalt, que te'n vages de viatge i que et menges una paella. Això no interessa ningú. Si tens un blog parla de coses serioses, entra en matèria política real. Ací sols veig bobaetes i algun dardo de mitja tinta.

Browner...Seguro? dijo...

Bueno.. espero que te mejores y este en plenitud de facultades pronto.

Respecto del PSPV pues si la verdad os deberiais poner las pilas e intentar hacer una campaña que realemente enseñe a los valencianos lo que hay de cara a las generales y luego a partir de Marzo dedicarse a preparar las proximas autonomicas que es obligatorio ganarlas.

Respecto del Bloc, si parece que han perdido el norte o al menos la prepotencia y chuleria se les ha subido tanto a la cabeza que ya no saben por donde pegar, creo que se van a estrellar gracias a esas actitudes tan chulescas que estan demostrando

Anónimo dijo...

Creo que es bueno que escribas mas a menudo en tu Blog. me gusta que hables de tus cosas y que no todo sea política.
Es una via directa para poder saber como estas y que piensas en cada momento.
Un consejo; no hables tanto del BLOC, que digan y hagan lo que quieran. La gente ya los conoce, sabe como piensan y como son.
Un deso; que te mejores y por favor sigue siendo un político diferente, que de los otros ya hay demasiados.

Anónimo dijo...

Esteu obsessionadets per ací amb el Bloc, eh?

xD