Recorde cóm em van ensenyar a nadar, de menudet, en la caseta que teníem a Marxuquera. En una bassa de rec que feia de piscina, et reballaven dins fins que eixies o t’ofegaves. Allí estava tota la meua família mirant-me i rient-se, mentre jo tragava aigua i nadava com podia.
Cóm ha canviat la història! Hui, les meues filles- Júlia de 2 anys i Maria de 8 mesos- van a aprendre a nadar a classes de natació especials per a bebés i xiquets menudets. Allí juguen, disfruten i fan exercici mentres aprenen a flotar. La primera sessió ha sigut un èxit i les dos han eixit contentíssimes. Igualet que jo en marxuquera.
Se’m cau la baba mirant-les xapotetjar. Ara, una vegada sàpiguen nadar, jo, com a pare, intentaré que aprenguen també a guardar la roba, a nadar contracorrent, a deixar-se portar de quan en quan, a navegar, a sobreviure a les tempestes, a disfrutar de l’aigua o de la vida, que és el mateix …Crec que estes lliçons seran més difícils, però necessàries per a la seua felicitat.
Fins demà.
lunes, 11 de junio de 2007
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
5 comentarios:
A mi de xicotet m'explicaren els pares que per nadar be, el mes important era trobar-te segur... que més important que nadar i guardar la roba era "mullar-se"... i que nadar contra corrent era admirable, pero sols quan la causa s'ho mereix.
Fa uns quants comentaris que vens introduint un doble sentit... no?
"V"
Estoy plenamente convencido de que en la vida hay muchas cosas para aprender y poder discurrir por ella con los sobresaltos necesarios pero procurando ser feliz , sobre todo con uno mismo , y separar el grano de la paja.
Una cosa esencial para aprender es saber NADAR y saber hacerlo en cuantos mas escenarios posibles .
PD: SIEMPRE MURIENDO Y APRENDIENDO
jajaja.. lo del doble sentido ya me parecia a mi tb...
Veremos el proximo sabado si salimos a flote o alguien se ahoga
¿y no crees que igual alguien se ahoga, después de tanto trabajo? seria una pena que por no haber querido pactar con el bloc, luego nos enfadásemos porque ellos han pactado con otros. Y es que, siguiendo con el juego, no hay mal peor que el mal de amores...
Siempre se ha dicho que (y perdon por mi valenciano escrito) "QUE NO HI HA FESTA SENSE VESPRA " , asi que me uno a la fiesta de la vispera y te deseo un feliz dia de investidura a la alcaldia junto a tus compañeros de grupo , candidatura y de partido , de todos los ciudadanos y ciudadanas de gandia que te apoyan , y por supuesto de toda tu familia.
Hasta mañana alcalde. Tu fiesta es nuestra fiesta.
PD : SALUDOS SOCIALISTAS.
Publicar un comentario