jueves, 17 de mayo de 2007

UN POC D'AIRE FRESC

Entre casos de corrupcions, “pelotasos” i algun que altre exalcalde entre reixes, és curiós i alentador observar la imatge encara romàntica que tenen els xiquets de la figura de l’alcalde. Anit, en un sopar que vaig mantindre amb un grup de ciutadanes i ciutadans de Gandia, una mare em va mostrar una redacció del seu fill, Daniel, que havia estat guanyadora d’un certamen de contes. El protagonista era un home de professió “atrapasomnis”, que va salvar a l’alcalde del seu poble d’un malson que el perseguia: “Una nit va olorar un malson… Es va trobar a les portes de l’ajuntament i va contemplar l’escena. Estava tot el poble tirant-li tomaques a l’alcalde” … Quan l’atrapasomnis resol el problema, l’escena canvia: tot el poble aplaudix al seu alcalde.
Daniel, no sé si t’arribarà la meua reflexió, però, entre tants embolics, actes i preocupacions de campanya, el teu relat em va fer somriure i em va sentar com una brisa d’aire fresc. Vosaltres, els xiquets, no voteu. Nosaltres, el polítics, mai ens dirigim a vosaltres, els més menuts. Però, de quan en quan, estaria bé que ens contagiarem del vostre optimisme i de la vostra meravellosa ingenuitat… uns valors que els majors, fins i tot els polítics, deuríem de conservar sempre, encara que fora en xicotetes dosis.
Fins demà
Share/Bookmark

11 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt tendra la reflexió, Orengo.

Però no patisques, que segur que demà a la nit l'strip-tease i les mamelles i els parrusos també et sentaran com una brisa d'aire fresc, collins.

I amb quatre cubates al Bacarrá ja... "ni te digo"!

Browner...Seguro? dijo...

Yo no lo se porque no estoy en Gandia, pero ¿realmente hicisteis una fiesta con striptease y todo lo que dicen estos por ahi?.

Si es verdad, me parece una tonteria muy grande usar ese tipo de fiestas para campaña electoral y si es mentira porque no se confirma que es todo una mentira.

Anónimo dijo...

Anònim -ú més dels que parla ple de prejudicis-, saps de què anava la cosa?, vares estar? o la única cosa que t'interessa és difamar a Orengo? Salut i informació.

Anónimo dijo...

Yo estuve en el CONCIERTO (quien dijo que era un streep-tease, mintió y, supongo, que debería rectificar públicamente). Fue impresionante. Yo no sé cuanta gente habría allí, pero no cabia ni un alfiler. En primera fila, niños y niñas (de 8 o 10 años), acompañados de sus padres, coreaban todas las canciones de la cantante. Todo el mundo, hombres, mujeres y niños, se sabían todas las canciones de DesiSlava, la cantante pot nº1 en Bulgaria desde hace cuatro años (llevaba un buen escote, pero eso, a estas alturas, supongo que no es ni inmoral ni ilegal). Estaban emocionados y creo que, para estos ciudadanos que han de vivir lejos de su país, esta actuación les brindó unos momentos de convivencia y felicidad. Creo que los políticos deberían de considerar organizar más acciones como esta para los nuevos ciudadanos, no sólo en campaña, sino durante todo el año (en la Feria también deberían hacer algo para ellos).

Anónimo dijo...

la fiesta fue elegante, divertida y nada de sexo, al revés, hast aalos niños se devertían en un ambiente de fiesta, todo correcto.

Anónimo dijo...

Doncs molt bé, m'alegre que la gent s'ho passara molt bé, però...

...què té a vore una concert amb la política?

Amb que et porten al teu artista favorit s'aconsegueix el vot?

Per què no va programar l'actuació d'aquesta artista l'Ajuntament de Gandia fa 6 mesos, i pagant entrada, i, si volen, al Serrano i subvencionant-la?

És lamentable comprar el vot d'aquesta gent amb una "baratija". Supose que s'aprofiten dels més pobres i ignorants.

Amb el vot que els has atorgat per un concert faran moltes coses durant 4 anys que t'afectaran de manera molt més important que el que ho ha fet un concert durant tres quarts d'hora.

Votar a un candidat perquè duu al teu grup preferit és una cosa PATÈTICA, i poc té a vore amb fer política i molt amb el pal i la safanòria i el pa i el circ.

No sé, em sembla un espectacle lamentable i xabacano.

Anónimo dijo...

Vaya, parece que al fin se ve algo de luz sobre el tema, yo tampoco sabía seguro de que iba el tema.

Nomar dijo...

A mí me gustaría saber de dónde se han sacado lo de la "stripper". Desde luego, se inventan cualquier cosa con tal de fastidiar al contrario.
Seguro que las "mamelles i parrussos" de los que habla el anónimo de la primera entrada, estaban en Coco Loco y no en Bacarrá, donde lo que actuó fue una cantante (sí, sí, con sus "mamelles" y su "parrús", pero sólo cantante al fin y al cabo).
Ni caso, José Manuel. Tú a lo tuyo, que es trabajar para ser reelegido. Cuando vuelvas a ganar, serán los otros los que se rasgen las vestiduras y se queden en bolas, a lo "strip-tease". Jajajajajaja!!!!

Anónimo dijo...

Animo Alcalde que ya queda poco. Y que los que se quejan y mienten que rabien el 27.

Browner...Seguro? dijo...

Si alguien tiene interes en ver las fiestas de campaña que hace el PP por ahi... mirar aqui...esto si son gogo's

http://brownerblog.blogspot.com/2007/05/polemica-en-campaa.html

Anónimo dijo...

Si a mi les festes que faça el PP me la pelen... Ells poden fer el que els isca d'on siga; total, a eixos no els votaria ni borratxos. El que em sap malament és que ho faça el partit al que pense votar...