miércoles, 9 de mayo de 2007

TORNEM A “LAS QUNIENTAS”

Esta nit iniciem la campanya en el Grup Porta. La comencem amb un sopar-festa, on presentarem el cartell electoral ( he eixit ben guapo, dins del que cap) i els audiovisuals de campanya.
Per a mi, tornar a “las 500” té un significat molt emotiu. És el barri més socialista de tota Gandia, el barri on més vots de diferència li traguem al PP.
A més, este any tornem a un barri remodelat i que estrena una nova pavimentacio i il.luminació. Un barri que m’ha permés l’ocasió de conviure i xarrar amb quasi tots el veïns i veïnes. La majoria d’ells desconfien de les promeses dels polítics. En el seu dia, els vaig explicar què volia fer al barri, i que res seria possible sense la seua complicitat i paciència. Els vaig dir que era necessari millorar els edificis, col.locar ascensors, millorar les escales i fins i tot desratitzar i llevar algun que altre “camello”, per a millorar el barri. Els veïns van reconéixer la claretat del lleguatge, les entonacions culposes de no haver actuat abans i els beneficis d’estes obres.

Hui, els retem homenatge fent el primer sopar de sobaquillo al seu barri, a les 21.30 h. I els retem homenatge merescut, per la seua paciència, per la seua comprensió i la seua fidelitat a un projecte socialista que esta legislatura, per fi, s’ha enrecordat de tots ells.

Nou barri, noves il.lusions. Iniciem amb força i orgull la campanya per a les pròximes eleccions.

Fins demà.
Share/Bookmark

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Està be aixó d'encetar la campanya amb el simbolisme que representa fer un sopar, popular i al nou grup porta. Les formes tenen la seua importancia en política per que anuncíen el que seran els fets.Ànim davant una campanya que de segur va a ser dura per a tu i per als socialistes.Enquestes a banda eixiu amb un minim avantatge que ha de creixer dia a dia.

Anónimo dijo...

Es buenos que cumplas tus pormesas con la gente, es importante que denuncies y aclares las mentiras e inviabilidad de las pormesas de otros políticos que se presentasn a las eleciones, tu deber es ser fuerte como una roca y transparente como cristal, y esto incluye que protejas a la gente del engaño de los otros, no dejes que la gente que menos capacidad de discernimiento entre lo que se puede y no se puede hacer que se ilusionen por promesas de otros que tu sabes que no pueden cumplir, y te toca dejarlo claro a todos, en tí confío, ya has hecho bien gobernando y no dejes que una plan de marketing hecho por los otros que tape las mentiras de los aspirantes, el pueblo llano somos todoa, es la mayoría, y muchos votan por la ilusión de snetirse atendido.
Es tu deber convencer, convencer que los que pormeten mucho, no tienen más que ansias de poder, tu no tienes anisias de poder sino ansias de servir bien y mejora los gandienses, por favor centrate en lo qu prometes pero más aún,en lo que los otros prometen y núnca harán por inviabilidad ecnonómicas de sus promesa, los empreasarios han de tener claro que no pueden pagar más para pagar costes de los proyectos gigantescos que otros prometen, Gandía no es manhatan, y los recursos económicos de esta ciudad son limitados, aclarénos lo que se puede hacer y lo que no.

Te toca aclarar lo tuyo y hacer cuentas de lo que gandía razonablemente puede hacer.

Te toca ganar y para esto, dinos que plan económico de viabilidad de las promesas de todos es factible. No basta con tener la verdad sino exhibirla, Suerte Candidato, y que la transparebçncia sea antes y después de ganar, no solo en tu proyecto, sino en la demostración que las elecciones son promesas a cumplir y de forma razonable para todos.