miércoles, 24 de enero de 2007

HUI, FESTA. I DEMÀ ... VOREM.

Hui és el meu dia de festa. No pense treballar en res de l’Ajuntament (si em deixen). Hui vaig a dedicar-me a estar amb la família, a anar a comprar, llegir, parlar amb els amics i, si em sobra un ratet, pensaré en el futur.

Quan u està d’alcalde, no perd eixa condició al llarg del dia, per tant, mai sé tampoc quin és el meu lloc de treball ni el meu horari de feina. A més a més, la major part de dissabtes i diumenges tinc “actes d'agenda”, obligacions en les que normalment m’ho passe bé però, que no deixen de ser obligacions. (No m’ho passe gens bé, quan estic tirat al sofà i he de mudar-me per anar a algun acte de representació, en cap de setmana).

Sortosament, el meu partit tira poc de mi (cosa que agraisc). Tot i això, quan s’ ajunten moltes coses, hi ha setmanes que no m'aclarisc.

Mai he gaudit més de 12 dies de vacances seguits en la meua vida. Sempre he pensat que em pegaria mal agafar-me’n més. Cada estiu, això és motiu de discussió amb els meus regidors, perquè intente aplicar-los la mateixa norma, fracasse i acaben fent-me quedar de guàrdia en agost.

Molt de tant en tant, em prenc un o dos dies lliures entre setmana. Em fa sentir un ser privilegiat, un sentiment barretjat amb cert grau de mala consciència. Però, la veritat és que estes xicotetes desconnexions em permeten carregar les piles de cara a nous esdeveniments i, afronte els següents 15 dies amb molta més força. Així que igual m´agafe hui...i demà.

Fins demà.


Share/Bookmark

13 comentarios:

Anónimo dijo...

Molt bé, sr. Alcalde, encara sort que tenim a Josep Miquel Moya. Quin descans tenir un pilar com Josep Miquel, jo així també tindria dies de descans.Espero que el Bloc tregui ( que ja ho estem esperant) els millors resultats i puguem contar amb 5 regidors. Moltes Gràcies.

Anónimo dijo...

Sr. Orengo. Le escribo durante una parada de mi trabajo. Últimamente me he acostumbrado a leer su blog. Lo vi en la prensa y desde entonces hago una o dos visitas al día para ver sus comentarios.

Ciertamente, si tiene que cogerse algún día, hágalo, pero no nos lo tire en cara a los que en un día laboral hacemos eso, laborar.

Por otra parte, nos gustaría que dejase de poner cosas personales, esto no es un diario y, si Vd cree eso, tiene un problema, porque los diarios son personales, no públicos.

Espero que esta "pequeña crítica" le sirva para darse cuenta que nos gustaría ver cosas de la gestión municipal desde su punto de vista, a ver si así las entendemos.

Gracias por su atención.

Anónimo dijo...

Sr. orengo, se dice que está haciendo la lista electoral durante estos días, ya que su partido tiene estipulado que se apruebe antes del día 4 de febrero.

Si hace una buena lista, puede coger todos los días de descanso que necesite, pero le rogaría que para el Grau busque personas que le ayuden y déjese de experimentos, que como dijo Corcuera, "Los experimentos en casa y con gaseosa".

Anónimo dijo...

Estoy deacuerdo con los comentarios anteriores.

Si esto va en plan diario, los hay mucho mejores en la red.

Lo interesante en este caso, era ver el punto de vista del alcalde sobre cosas de la ciudad.

No se ofenda, Sr. Orengo, pero es cierto. Nos importa más saber su opinión sobre el paseo, su punto de vista sobre lo de grandes ciudades, el por qué unas obras se hacen antes que otras, etc...

Piénselo, que no les falta razón a los que an escrito antes.

Anónimo dijo...

Sr. Alcalde:
No fa falta que es ens conte els dies lliures que s'agafa entre setmana. Qué bo!
Mentre la resta de ciutadans treballem per un precari sou en la majoria dels casos, vosté a descansar que fatiga molt l'alcaldia!
Si no fora pel Bloc aquesta ciutat s'haguera enfonsat en aquests últims quatre anys amb polítics tant treballadors. Sort ha tingut que la negra oposició en aquests anys l'ha dirigit un fill d’un fill adoptiu d’aquesta ciutat que viu a València i que no s'ha assabentat de la missa la meitat.

Seguisca descansant!.

Unknown dijo...

¡Lo que hay que ver!

Orengo es una persona trabajadora, y en su artículo ha explicado sobradamente que durante los fines de semana también tiene que asumir cosas de la agenda, a pesar de que los demás, por regla general, descansamos (algunos desgraciadamente no).

De todas formas, estos ataques sobran, y, tal vez, el artículo también, no nos hace falta saber que el alcalde descansa entre semana.

Personalmente me uno a aquellos que reclaman que se traten temas de gestión, pero desde la vista personal del autor de este blog.

Y hagan el favor de no provocarme para que yo, precisamente yo, tenga que defender la posición de Orengo... ;-)

Browner...Seguro? dijo...

Mira que me lo he imaginado en cuanto he leido antes el "post" que seguro saltaria alguien con lo del dia de descanso, pues normal, como todo el mundo tiene derecho a descansar porque mientras el alcalde esta trabajando en un acto, sabados, domingos, festivos, de noche.. los demas estamos paseando asi que me parece perfecto que descanse cuando pueda..

De lo del diario, pues de eso se trata el blog precisamente para saber sus impresiones personales de lo que le de la gana al autor del blog, para hablar de politica ya esta el ayuntamiento y los medios de comunicacion.. y a los del bloc les sobra un poquito de prepotencia y se lo tienen demasiado creido, ahora resultara que los unicos que trabajan son ellos, por favor, que gandia ha funcionado bien con ellos y sin ellos, y moya un poquito de humildad le vendria bien.. la verdad..

Anónimo dijo...

Ara venen els del bloc a dir-nos alló treballadros que son.De segur que la majoria son funcionaris o assessors que en horari "laboral" es dediquen a criticar el bog del Sr Orengo.

Aquest es el seu blog, i pot escriure el que li vinga en gana i qui vullga que llisca i el q no q no entre. O la colla de criticadors no te res millor que fer..

Anónimo dijo...

Ya estoy harto del P*** BLOC, estos no tienen humildad ni vergüenza.

Ahora resulta que todo el trabajo lo hacen ellos. Resulta que viene dinero de Madrid gracias a ellos. También resulta que solo el PSOE tiene asesores, cuando ellos ya no pueden enchufar a más gente porque ya están todos en Gandia TV...

Lo dicho, más humildad, Sr. Moya

Anónimo dijo...

5 NO XAVAL, QUE EN SIGUEN 25. SI NO FOS PEL BLOC, QUE SERIA DE NOSALTRES?

Anónimo dijo...

La veritat és que la sinceritat de l'alcalde i el seu dia de festa entre setmana pot ser ofensiva, pensant-ho bé però ja m'agradaria veure a la meitat dels que ho critiqueu en els actes públics tots els dies de la setmana, caps de setmana sobretot. Això deu ser insoportable ni vida personal ni familiar...
No sé si Moya hi és un pilar, un puntal o un cudol; ara cregut i superb si que ho està. Encara que no en vé de nou i els comentaris d'alguns de vosaltres ho confirmen. La secta dels imprescindibles i dels més llestos continua ben viva...

Anónimo dijo...

A mi em sembla molt bé que José M. Orengo en el seu blog personal, apart dels temes de gestió municipal, també ens done a conèixer impressions personals. cal conèixer també, des del punt de vista humà, als que ens dirigeixen.
En quant al Bloc, qui es sorprén de les seues actituds i comentaris...
Sempre han sigut igual, i esperem que així ho continuen essent. Mentre la supèrbia política els ixca per la boca, NO VAN A PROGRESSAR.
Els ciutadans volem que els nostres regidors siguen treballadors, però no creguts i superbs. I d'aquesta malaltia política, en el BLOC hi ha epidèmia.
Senyor Alcalde si descansant quan pot, Gandia funciona, endavant...

Mireu el camí...

Anónimo dijo...

Si no fóra perque el nostre alcalde està casat diria que el usuari "Gandia" pareix el seu amant o un super-home defensor que no deixa de criticar les opinions que no li agraden...