miércoles, 17 de enero de 2007

ACÍ CABEU TOTS


Fa pocs dies que he començat a escriure este quadern i ja més d’un m’heu fet la mateixa observació: per què filtre els comentaris dels participants del blog?

Bé; abans que res, vull dir-vos que sóc tolerant amb la diversitat de criteris o opinions, m’agrada escoltar, i tinc tendència a buscar el consens. A més, el meu ofici em col·loca sempre en el punt de mira que, ja tinc assumit i experimentat ser objecte de crítiques.(La última ha sigut dir-me “cabró” en una carta, perquè la Biblioteca Central no està oberta més hores!)

En este blog cabeu tots. Tots els que esteu disposats a debatre, a opinar, a suggerir, a discutir, a mirar o a fer-me pensar per a millorar … Una de les coses que més m’estimula és que em repten a un bon debat. Per a mi, no hi ha companyia més apassionada que la d’un contertuli discrepant.

En el meu blog en caben de tots els colors, tendències i argumentacions. Però hi ha certes maneres (que no individus) que no hi caben. El meu quadern, com tots els quaderns, està blindat contra l’insult i el despropòsit. Eixes formes malintencionades, allunyades del raonament, no marcaran la línia del meu diari, com no marquen la del meu discurs polític ni personal. Per cert, fins ara no he filtrat cap comentari, tot i que, hi ha alguns amb els que claríssimament discrepe.

Una altra qüestió que m’heu comentat és: per què no conteste les vostres entrades? Tan sols estic fent-ho als que es dirigixen directament a mi mitjançant el correu electrònic del meu blog.

Són unes poquetes normes bàsiques que he establert, per a poder estar tots una miqueta més a gust. Gràcies i fins demà.

Share/Bookmark

8 comentarios:

Browner...Seguro? dijo...

Me parece muy bien, de todos modos existe siempre la posibilidad de eliminar un comentario.

Algunos se retratan muy bien cuando insultan, por lo tanto hay veces que es hasta aconsejable mantenerlos para que los demas podamos opinar.

Y tampoco estaria de mas que a algunos comentarios respondieses por aqui, asi todos podriamos leer la respuesta.

Anónimo dijo...

Estoy deacuerdo con tu opinión, y es que no todo vale y aunque la palabra "censura" siempre asuste, a veces, y bien utilizado, ese instrumento nos puede ayudar a no tener que soportar insultos.

Supongo que Orengo publicará todos o prácticamente todos los comentarios que le envíen, pero hay que evitar los que, lejos de querer expresar una opinión, lo que hacen es insultar.

Si el autor del blog dice que no publicará los comentarios que contengan insultos, yo estoy totalmente deacuerdo con él.

Anónimo dijo...

Querido Jose Manuel.
Los que sabemos el camino que has recorrido, tus inquietudes, el porqué haces las cosas, no podemos mas que quitarnos el sombrero y darte ánimos para que no cejes en el empeño de volver a ser el alcalde de esta ciudad.
Como dijo la anterior alcaldesa "Orengo, es el millor alcalde que ha tingut Gandia".

Anónimo dijo...

Coincido contigo. Los artículos que contienen insultos y descalificaciones personales no sólo no aportan nada sino que además interfieren negativamente este tipo de comunicaciones.

Anónimo dijo...

Em sembla bé, i esperem veure discrepàncies ...per cert, faran blog la resta de candidats??? M'agradaria vore que opina i fa torró tots els dies a part d'anar buscant a bulgars i romans desesperadament....

Anónimo dijo...

En mi opinión el valor mas destacado de Orengo es haber demostrado que, de verdad, es alcalde de TODOS:de quien le vota y de quien no,de quien lo quiere y de quien no,de nosotros y de los otros.
Esa posición,no estratégica,sino vital ,demuestra su inteligencia y generosidad.Es capaz de no quedar condicionado por ideas preconcebidas y entiende la Ciudad como la expresión de una complejidad donde,tiene que coexistir lo particular y lo universal,la norma y la libertad,los derechos y deberes,la individualidad y la comunidad,la identidad y la diversidad,el reconocimiento de lo diferente y de los otros,y todo ello en un espacio común.
Jose Manuel Orengo es el alcalde de la CONVIVENCIA.

Anónimo dijo...

Bien dicho y hecho, aunque matizaría el asunto de contestar privadamente en lugar de publicamente.

Anónimo dijo...

Es norma fonamental en qualsevol societa l'educació. Alguns no la coneixen, i deuen tindre el cervell per estrenar, i això estem cansats de veureu en alguns mitjans de comunicació. A mi també em sembla molt correcte que no capien els insults en aquest blog. Endavant...